nyt harmaana
onko kellään neuvoja?miehelläni tyttö ed.suhteesta itselläni myös ja meillä kakasi yhteistä lasta.olemme naimisissa olleet jo kolmisen vuotta.mieheni exä on kauniisti ilmaistuna vaikea ihminen.soittelee öisin lähettelee tekstiviestejä,haukkuu koko ajan jompaa kumpaa tai molempia välillä taas väittää että mieheni yhä rakastaa häntä.exällä itsellään uusi mies ja lapsia mieheni tytön lisäksi kaksi ja silti jaksaa piinata.kysymykseni onkin siis että PÄÄSENKÖ MITENKÄÄN EROON TUOSTA MUIJASTA??????olen niin kurkkuani myöten täynnä sen ainaista #&%£$!* ja vihjailuja,ja se aiheuttaa niin kovasti riitaa mieheni ja minun välille. :/ olen yrittänyt olla välittämättä,mutta alkaa tuntua että mun on jo vaikea hyväksyä mieheni tyttöäkään meille ja pitää hanätä osana perhettämme kun hän toistelee äitinsä käskemiä juttuja aina meillä ollessaan.tajuamattaan kuitenkin tyttö on vielä pieni(7v).
miten pääsen tästä ongelmasta eroon??!!
ilman että muutun ilkeäksi äitipuoleksi joka on lapselle kiukuttelee kun tämän äitiään vihaa...KIITOS!te jotka vaivaudutte vastaamaan...
miten pääsen tästä ongelmasta eroon??!!
ilman että muutun ilkeäksi äitipuoleksi joka on lapselle kiukuttelee kun tämän äitiään vihaa...KIITOS!te jotka vaivaudutte vastaamaan...