exä.

• Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
nyt harmaana
onko kellään neuvoja?miehelläni tyttö ed.suhteesta itselläni myös ja meillä kakasi yhteistä lasta.olemme naimisissa olleet jo kolmisen vuotta.mieheni exä on kauniisti ilmaistuna vaikea ihminen.soittelee öisin lähettelee tekstiviestejä,haukkuu koko ajan jompaa kumpaa tai molempia välillä taas väittää että mieheni yhä rakastaa häntä.exällä itsellään uusi mies ja lapsia mieheni tytön lisäksi kaksi ja silti jaksaa piinata.kysymykseni onkin siis että PÄÄSENKÖ MITENKÄÄN EROON TUOSTA MUIJASTA??????olen niin kurkkuani myöten täynnä sen ainaista #&%£$!* ja vihjailuja,ja se aiheuttaa niin kovasti riitaa mieheni ja minun välille. :/ olen yrittänyt olla välittämättä,mutta alkaa tuntua että mun on jo vaikea hyväksyä mieheni tyttöäkään meille ja pitää hanätä osana perhettämme kun hän toistelee äitinsä käskemiä juttuja aina meillä ollessaan.tajuamattaan kuitenkin tyttö on vielä pieni(7v).
miten pääsen tästä ongelmasta eroon??!!
ilman että muutun ilkeäksi äitipuoleksi joka on lapselle kiukuttelee kun tämän äitiään vihaa...KIITOS!te jotka vaivaudutte vastaamaan...

Voi, ymmärrän sinua oikein hyvin. Olen itse vähän samantapaisessa tilanteessa. Lisäten vielä sen että mieheni exä on vielä saanut kiedottua ex-appivanhempansa pikkusormensa ympärille, ja he kehuvat ja mainitsevat hänet joka tilanteessa ja antavat lahjoja ja rahaa...
Olen myös miettinyt, millä ihmeellä saisin tuon naisen pois elämästäni. Tuntuu aika toivottomalta... Mutta olen sitkeesti yrittänyt olla näyttämättä vihastumistani kellekään muulle kuin miehelleni, en näytä sitä ollenkaan lapsille tai näille appivanhemmille. Ainoastaan miehelleni purnaan, jotta vähän olo helpottuisi. Ja mielestäni sinunkin tapauksessasi olisi sinun miehesi velvollisuus tehdä exällensä selväksi että hänen tulisi jättää teidät rauhaan. Sen verran miehessä pitää miestä olla, että saa yhden sekopää-exän kuriin. Eihän hänkään varmaan kovin ylpeä voi olla että on ollut tuollaisen naisen kanssa, joka käyttäytyy kuin mikäkin kaistapää. Joten pistähän miehesi selvittämään tilanne suoraan entiselle naisellensa.

Ymmärrän sinua aivan todella hyvin. Meillä vierailee mieheni lähi lapset 3 kappaleen voimin iältään he ovat 9, 10 ja 14. Minulla ei ole minkäänlaisia tunteita heitä kohtaan. Heidän äiti on kanssa aika hankala ihminen. Manipuloi lapsiaan ja me olemme huonoja ihmisiä.

Lapset haluisvat että täällä heitä vaan pitäisi passata ja paapoa mutta en minä siihen alistu en koskaan. Kotona meillä on 5 lasta ja he todella osaavat tehdä ikäisensä tasoiset hommat. Vaadin siis näiltä toisiltakin jo jotain tehtävää. Selitys vaan on että kun äiti tekee kotona kaiken puolesta.

Mutta meillä pelataan meidän säännöillä ja sillä selvä.

tyti
meillä on vähän samantapaista. miehen lapset vierailevat meillä joka toinen viikonloppu 10v ja 16v neidit. Ihan mukavia lapsia muuten mutta harmittaase että eivät tee mitään, ovat vaan ja katselevat tv aamusta iltaan.
En minä lapsia moiti eikä minulla heitä vastaan ole mitään mutta miehen ex keksii mitä milloinkin. Miehen poika asuu meillä ja kun käy äidillään tulee kiukkuisia tekstiviestejä milloin mistäkin ja mitä ei olle pojan hyväksi tehty. poika on 18v ja huolehtii todellakin jo itse itsestään, emme me voi häntä kotonakaan pitää lukkojen takana. Kerran puhelimessa sanoin suorat sanat sille naiselle ja vähän aikaa oli hiljaista. Nyt mieheni enkä minä vastaa enään hänen tekstiviesteihinsä emme puheluihin , emme kysele lapsilta yhtään mitään. sekös häntä ottaa päähän, mutta niin ovat yhteyden ototkin loppuneet kun emme välitä.Paras keino on olla hiljaa ottamatta kantaa mihinkään.

sama tilanne ja onneks sillä lehmällä on todettu joku syöpåä ja toivottavasti henki lähtee!!mies ei ole vuoteen ollut missää vtekemisissä edes lapsen kanssa joka ei kait ole edes hänen.ja ei ole muukaan suku paitsi appi ukon puolelta ku se urpo uskoo kaikki sen paskan jauhamiset

Yhteistyössä