Exä suunittelee ostavansa talon sen nyksänsä kanssa :(

Masentaa ihan sairaasti, kun vasta eilen oltiin exän kanssa yhdessä Prismassa ja vietettiin laatuaikaa ja sit se ei mulle tosta infonnut mitään! Tänään saan facesta lukea, kun sen nyksä kertoo että kävivät lupaavassa taloesittelyssä :( Siihen kommentoinut mun ex appiukko jotain vinkkejä talonhakuun ja laittanut ex anopilta terveisiä... jos facessa vois painaa en tykkää nappulaa, niin painaisin!! Kaiken huippu on se, et pitkään ovat puhuneet, et sitten jos ex saa semmosen isomman asunnon, mistä lohkeaa oma huone myös murkulle, ni murkku muuttaa sitten niitten luo :( Sen jälkeen kyl harvenee yhteydenpito exään...jotenkin vaan pakko purkaa ulos tää masennus, kun mä olisin halunnut olla se nainen, joka exän kans kiertelee taloesittelyissä. Miksen voi olla? No onneksi elämä on toivoa täynnä ja oon saanut jo pari lupaavaa vastausta deitti ilmoitukseeni :D kai pitää sit kaikki tarmo keskittää nettideittailuun yms seuranhakuun, kun koska jos noi tosissaan nyt ottaa yhteisen talolainan niin sit kyl mun exä ei sen nyksästä eroa :(

"yyhoo"
Anteeksi vaan, että sanon suoraan, mutta kannattasko sun oikeesti harkita jo jotain terpiaa tmv.? Toi exä/nyxä vatvominen alkaa mennä jo pelottavan sairaaksi... :( Katkeruus ei ole tervettä pidemmän päälle... Te olette eronneet ja siihen on ollut varmaan syynsä, mutta sun tehtävä on myös jatkaa elämääsi, eikä roikkua menneessä, kuten exäsikin. Ja sä et tule saamaa KETÄÄN uutta miestä niin kauan, kun siinä vielä roikut menneessä. Eli syytä olis katsoa peiliin, jos ketään ei sun kanssa viihdy yhtä yötä pidempään... ;) Eli siinä väännös rautalangasta "Sivusta":n kommentiin. :whistle:

• Tykkää
Reactions: sinisulka
"joku"
[QUOTE="moi";25396118]mihin sun uudenvuoden rakkaus meni?????????????????????????????[/QUOTE]

No sehän loppui siihen, että ap päivitteli fb statukset uudelleen jne. Niin äkkiä lähti mies karkuun, niin kauan kun pääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja mä-78;25395823:
anna ex:än elää omaa elämää ja hommaa uus mies itelles
Täs vois kyl olla mun uuden vuoden päätös!!! Sit vaan uutta miestä hommaamaan, mut miten ja mistä?? :D Niin paljon helpompaa ois ottaa joku vanha tuttu mies...hassuu ajatella, et kohtais jonkun miehen josta ei vielä tiedä m i t ä ä n ja se veis jalat alta...mut pidän mä kyl silmät auki ;D

Yhteistyössä