Exä kummitelee koko ajan, mikä mua vaivaaa??

• Viestiketjun aloittaja ex ja nyx
  • Ensimmäinen viesti
ex ja nyx
Siis olen nähny nyt tosi tosi monena yönä exästäni (5 vuoden takaa) unta, ja sit se iskee aatoksiini päivisinkin kun mietin niitä unia. Huomaan miettiväni häntä yhä enemmän ja enemmän, ja ootan et oisko hän esim mesessä et vois kuulumisia kysellä.
Olen itse naimissa ja meillä on lapsia, exälleni on ensimmäinen nyt tulossa.
Ollaan tekemisissä jonkun verran ja joskus soitellaan kuulumisia. Mulla on tuolla semmonen muistolaatikko varastossa hänestä ja polttaisi kauheasti käydä se hakemassa ja katsella vanhoja muistoja.

Mikä ihme mua vaivaa?`Miksi ihmeessä exä tulee koko ajan mieleen?

Vuosi sitten humalassa juteltiin exän kanssa että edelleen toinen on joskus mielessä, molemmin puolin. Eli sis ihan yli en ole päässyt, ilmeisesti vai mistä tämä voisi johtua?
nim. hus pois exät mielestä

Saahan sitä miettiä, mitä pahaa siinä on? Jos et siis haikaile yhteenpaluusta.

Voisi auttaa jos soittaisit exälle ja kysyisit kuulumisia? Kyllä mä mietin exiä ja juttelenkin heidän kanssaan, ihan normaalia musta kun kerran joskus on heitä rakastanut. Ei se mitätöi nykyistä liittoa mitenkään..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Saahan sitä miettiä, mitä pahaa siinä on? Jos et siis haikaile yhteenpaluusta.

Voisi auttaa jos soittaisit exälle ja kysyisit kuulumisia? Kyllä mä mietin exiä ja juttelenkin heidän kanssaan, ihan normaalia musta kun kerran joskus on heitä rakastanut. Ei se mitätöi nykyistä liittoa mitenkään..
en uskalla soittaa hälle kun pelkään että "tunteet" nousee likkaa esiin. siis että ei se puhelu sitten ala mietityttään ja mahdollisesti laita mulle hulluja ajatuksia yhteenpaluusta.

En ole ennen häntä ajatellut nyt vasta tullut tämmöisiä unia ja ajatuksia. Johtuisikohan tuosta hänen tulevasta lapsestaan? että jotenkin nyt ajattelen kaiken olevan viimeistään loppu meidän välillä.

aamullakin olin miehelle todella pahalla päällä ihan ilman syytä, kunhan vain oli exät mielessä...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Eiköhän se teidän juttu tosiaan ole ollut jo pidempään loppu jos sulla on mies ja lapset ja exälle tulossa lapsi? Ethän sä tosissas vaihtais exään takaisin? Joku syyhän teidän eroon olo aikanaan.
en vaihtais en todellakaan, kai...mutta joku siinä ainaa saa mun sydämen pompahtan kun nähdään.
Huomaan hänestäkin et hänelläkin hermostuttaa aina ja on semmonen perhoset vatsassa olo. ihan outoa..
en tiedä onko loppujen lopuksi ollut loppu, kun kerta vuos sitte vielä puhuttiin ja toisillemme kuiskailtiin rakkautta, mut se oli todella todella humalassa.
meillä on vähän semmonen tilanne että ei voida humalassa tavata kun sitten alkaa se vanhojen muistelu ja just tuo ed.mainittu.
kauheaa ajatella tämmöisiä, ja toimia nuin, mutta en mahda mitään.
mitä jos rakastankin kahta miestä?

Yhteistyössä