Exä kiusaa,piinaa,vainoaa,uhkailee ja kiristää niin paljon että mieli tekis luovuttaa...

  • Viestiketjun aloittaja "Inka"
  • Ensimmäinen viesti
"Inka"
Ajais vaan rekan alle, pääsis kaikista helpoiten kaikesta paskasta eroon, ei tarttis pelätä ja odottaa koko ajan että mitähän tänään...

Oon niin väsyny tähän...

Jos ilmoitan/kerron asiasta niin että exä kuulee, se päättää itse mun päiväni, joten en sitten ole uskaltanut...
 
"vieras"
älä hyvä ihminen aja rekan alle! pilaat ihan syyttömän rekkakuskin elämän.... miksi ihmiset on niin tyhmiä että tappavat itsensä rekkojan alle. siin äei yhtään ajatella minkälaiset traumat aiheuttaa viattomalle sivulliselle joka vain tekee työtään. jos pitää ittensä tappaa niin on keinoja joissa ei ole osallisena muita.

mutta ei se itsari just se oikea ratkasu ole sunkaan tilanteessa
 
"Inka"
Jos en vastaa puhelimeen, exä tulee oven läpi. Viesteissä ei lue sellaista mistä sais lähestymiskiellon, ainoastaan puhelimessa/ kasvotusten raivoaa ja uhkailee jne... niin ettei kukaan kuitenkaan kuule...

Ei olisi mitään näyttöä siis edes ,en osaa nauhoittaa puheluita...
 
"vieras"
[QUOTE="Inka";25277775]Jos en vastaa puhelimeen, exä tulee oven läpi. Viesteissä ei lue sellaista mistä sais lähestymiskiellon, ainoastaan puhelimessa/ kasvotusten raivoaa ja uhkailee jne... niin ettei kukaan kuitenkaan kuule...

Ei olisi mitään näyttöä siis edes ,en osaa nauhoittaa puheluita...[/QUOTE]

se jo riittää että SÄ pelkäät... kipinkapin poliisille tai sosiaalitädin luo.
 
"Inka"
Kiristää pilaamalla lasten elämän, on kuulemma ihan sama minne ne joutuu kuhan ne vietäis multa pois...
Ei anna mun myöskään ns. jatkaa omaa elämääni,eli en koskaan voisi seurustella koska exä pilaisi suhteet.

Kaikkea tälläistä...
 
"vieras"
[QUOTE="Inka";25277789]Kiristää pilaamalla lasten elämän, on kuulemma ihan sama minne ne joutuu kuhan ne vietäis multa pois...
Ei anna mun myöskään ns. jatkaa omaa elämääni,eli en koskaan voisi seurustella koska exä pilaisi suhteet.

Kaikkea tälläistä...[/QUOTE]

mene poliisille äläkä itke täällä, turvakotiin.
 
"minä"
Ihan ensin opettele äänittämään omalla puhelimellasi. Sen jälkeen tee asiasta julkinen, eli lähestymiskielto, ilmoitus lastenvalvojalle, jne. Pahimmassa tapauksessa menet lisäksi vielä turvakotiin. Terrori jatkuu niin kauan, kun se tapahtuu salaa hiljaisuudessa.
 
"huoh"
Muuttoa myös suosittelen ja täydellinen turvakielto, vain viranomaiset saa tiedot sinusta.
Teet asiasta julkisen, kiristääkö lasten tapaamisilla sinun luonasi? Vaadit valvotut tapaamiset ja sinulla ei ole pakko päästää miestä kotiin. Jos tulee riehumaan niin välitön soitto poliisille. JOs lähellä on turvakoteja niin sinne heti yhteys, tuo alkaa vaikuttamaan lapsiinkin.
 
"Inka"
En halua muuttaa,mun kaikki suku ja perhe on tässä lähellä,vaikkei ne mitään tästä tiedäkkään.
En tiedä pystyykö mun puhelimella oikeasti edes äänittään, ei oo nokialainen.

Jostaki se rohkeus pitäis saada aloittaa taistelu vastaan...
 
"Minä"
Mulla on vähän samanlainen tilanne. Ja on kyllä käynyt itselläkin mielessä tuo luovuttaminen. Päädyin kuitenkin hakemaan lähestymiskieltoa, mitä en ole vielä saanut koska eksä pakoilee haastemiestä. Mutta tilanne on kuitenkin sen jälkeen hieman rauhoittunut. Lapsia mulla ei tosin kyllä ole.
 
"Inka"
[QUOTE="Minä";25277831]Mulla on vähän samanlainen tilanne. Ja on kyllä käynyt itselläkin mielessä tuo luovuttaminen. Päädyin kuitenkin hakemaan lähestymiskieltoa, mitä en ole vielä saanut koska eksä pakoilee haastemiestä. Mutta tilanne on kuitenkin sen jälkeen hieman rauhoittunut. Lapsia mulla ei tosin kyllä ole.[/QUOTE]

Tarviiko olla minkälaista näyttöä asiasta, tuskin uskovat jos vaan sanon että exä kiusaa...
 
"Minä"
[QUOTE="Inka";25277843]Tarviiko olla minkälaista näyttöä asiasta, tuskin uskovat jos vaan sanon että exä kiusaa...[/QUOTE]

Riippuu varmaan paikastakin. Mulla nyt on todistusaineistoa ja mies teki tätä samaa myös eksälleen ennen mua. Todistusaineistoksi käy esim. puhelut hätäkeskukseen, sinnehän saa soittaa jos pelkää henkensä edestä. Ja mä en ole salaillut tätä lähimmäisiltäni koska muuten mun voimat olisivat loppuneet aikaa sitten.
 
Vaihda numeroa ja muuta. Ja hanki lähestymiskielto. Ei sulla tarvii olla muuta näyttöä kun esimerkiks se että on soittanut sulle tai lähettänyt viestejä tai että olet kertonu jolleki sun läheiselle noista tapahtumista jo aikaisemmin.

Kokemusta on.
 
Muuta. Tuollaiset tilanteet voivat todellakin kärjistyä samankaltaisiksi otsikoiksi mitä iltalehdistä valitettavasti tälläkin hetkellä saamme lukea :'(

Kun paha on noin lähellä, pelottaa, tulee sokeaksi kaikelle muulle ja tekisi mieli piiloutua. Mutta sinun on pakko löytää se leijonaemo itsestäsi, itsesi ja lapsiesi tähden! Sinä olet arvokas ja lapsiesi tulevaisuus vaakalaudalla. Vaikka uhkailut ei suoranaisesti lapsiin kohdistuisikaan niin yritä katsoa tilannetta käsivarren mitan päästä, kuin elokuvana. Mitä toivoisit pääroolin esittäjän tekevän?

Muista varmistaa selustasi, kerro läheisillesi suunnitelmistasi ja varmista "pakoreitti" ja tilanne turvalliseksi.
 
"Minä"
Valitettavasti muuttaminen, numeron vaihto, turvakielto, ym. ei auta. Jos joku haluaa toisen löytää, niin ennenpitkää löytää. Tässä tarvitaan nyt viranomaisia kehiin. Suosittelisin nyt tekemään sen vaikean asian, eli kertomaan niille läheisille todellisen tilanteen. Että voitte yhdessä tehdä asialle jotain, ennenkun jotain pahempaa tapahtuu!

Voimia ja taistelutahtoa sinulle!!!
 
"vieras"
Älä ap ole nuin lannistunut. Sun pitää nyt ottaa ittees niskasta kiinni ja toimia.
Älä anna sen miehen pilata omaa ja lastes elämää.
Kerro läheisillesi ja poliisille. Tsemppiä!
 
"hei"
Tosissaan kannattaa muuttaa ja laittaa osoite jo ennen muuttoa salaiseksi! Se onnistuu yhdellä puhelinsoitolla maistraattiin. Ja sit vaihdat puhelinnumeron ja laitat senkin salaiseksi heti.

Mulla tepsi noi, terrorisoija ei ole saanu mua kymmeneen vuoteen kiinni. Tosin meillä ei ole yhteisiä lapsia.

Jos asut pk-seudulla ja nyt esim. Helsingissä, muuta vaikka Espooseen, niin et törmää mieheen esim. samalla ostarilla, kaupassa yms.

Jos joku sanoo, ettei muuttaminen ja osoitteen laitto salaiseksi auta, niin mä sanon, että totta helvetissä se auttaa.
 
"jatta"
[QUOTE="Inka";25277789]Kiristää pilaamalla lasten elämän, on kuulemma ihan sama minne ne joutuu kuhan ne vietäis multa pois...
Ei anna mun myöskään ns. jatkaa omaa elämääni,eli en koskaan voisi seurustella koska exä pilaisi suhteet.

Kaikkea tälläistä...[/QUOTE]

tämä teksti on sanasta sanaan kuin ex:äni suusta. itsellänikin tuli tuo luovuttamisen vaihe. istuin jopa vessassa puukko kädessä aikomuksenani viiltää ranteet auki.
jostain se taistelun tahto kuitenkin heräsi, kun ajattelin lapsiani.
hain ja sain lähestymiskiellon itseeni ja lapsiin. lapsiin myös valvotut tapaamiset.
sen jälkeen olemme saaneet olla suht rauhassa.

ymmärrän tunteesi, mutta jostakin sielusi syövereistä kaiva sinäkin taisteluntahtosi ja nouse ex:ääsi vastaan. muuten hän tuhoaa sinut täysin. voimia
 
Valitettavasti tuollainen kiusanteko jatkuu niin kauan kun se kantaa hedelmää ja itse sen mahdollistat. Kukaan ei voi sun puolesta sitä taistelua käydä että se loppuu, vaan sun itse pitää se taistelu käydä vaikka kuinka uuvuttavaa onkin.
 

Yhteistyössä