Exä sanoi pahasti kaupan edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Olin aukasemassa s-marketin edessä pyörää kun exä porhalsi siihen juttusille käsi ojossa. No, tuli sitten rahasta puhetta niin mä sanoin ettei sitä nyt niin kauheesti jäänyt kun piti ostaa ruokaa ettei kuolla nälkään, mä vähän vitsailin siinä. Mutta exäpä ei vitsaillukaan vaan sanoi tylysti että "tolla ruhollako sä kuolisit nälkään" ja tarkoitti mun ylipainoa, mä vaan totesin että asia hoidossa, paino putoaa koko ajan mutta mikään ei tapahdu yhdessä yössä. Suuttui ja lähti siitä puhisten pyörällä ajamaan kaiketi kotiinsa.

On se katkera siitä kun aikanaan erosin kun hän ei halunnut enempää lapsia ja mä halusin niin vaihdoin ukkoa ja otin eron hänestä. Monet kerrat sanoi mun mutsille kun mutsi eli että miten saisi mut takasin niin mutsi oli vaan tuumannut että se on nyt myöhäistä kun et sitä aikasemminkaan tajunnut. Koko naimisissa olomme aikana oli tosi inhottava, olisin ehkä ymmärtänyt jos olis riidelty kaksistaan mutta kun aina kun oli vieraita niin sätti mua mitä inhottavimmilla nimityksillä. Melkein 12 vuotta sitä kestin, sitten en enää henkisesti jaksanut, tuli vaan loppu siihenkin. Jotenkin katkeroitunut ja siitäkin katkera kun olen eläkkeellä, mä vaan viimeksi tuumasin sille että ei kannata olla kateellinen mun pienelle eläkkeelle. Kukaan mun ystävistä ei tajunnut mun exän touhua mitä se piti.

:o
Ei jösses, näitähän tosin riittää, joiden täytyy yrittää pahoittaa toisen mieli keinolla millä hyvänsä ; tässä tapauksessa lapsellisella ja säälittävällä sutkautuksella, joka toivottavasti kirpaisee sitä exääs loppujen lopuks enemmän, jos tajuaa miettiä sanojaan vielä jälkeepäin.

Älä sä ainakaan tommosesta välitä, oo ihan ylpeänä oma ittes ja tiputa kiloja siihen tahtiin kuin hyvältä tuntuu ja missä tahissa ne tippuvat, oisin varmaan pamauttanu nyrkillä päähän tommosta ukkoa, mut mä sorrunkin toisinaan samalle tasolle typerien viisastelijoiden kanssa. :whistle:

Yhteistyössä