exä miettii kumpi on tärkeempi,viina vai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vieras79

Aktiivinen jäsen
18.06.2006
3 331
0
36
lapset,,,kysyin haluaako likat sunnuntaina luokseen kun on isänpäivä,lupas ottaa.soitin viellä tänään että tuon likat mutta jospa hän toisi ne kotiin ettei tarvii aikatauluttaa isänpäivää...

tokasi puhelimeen" mä en aja minnekkään sunnuntaina koska en ole ajokunnossa" :o

sanoin että on vissiin parempi ettei likat tule ollenkaan,koska se ukko ei muuta tee kun makaa sohvalla ja kiukkuu kun on niin paha olla..ja mitä lapset hyötyy moisesta kyläilystä,ei mitään on sen verran isoja jo että pahottaa mielen kun isä makaa vaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja mie :
On siinä isä :(
No edes miettii ... vai tekeekö edes sitä?

luulen että vetää lärvit lauantaina mutta ajattelin että mennään likkojen kanssa oven taakse ja jos on huonossa kunnossa saavat likat antaa pakettinsa ja toivottaa jaksamisia mutta otan ne mukaan eikä jää isän kanssa ollenkaan,,,oma on häpeensä |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja mie :
On siinä isä :(
No edes miettii ... vai tekeekö edes sitä?

luulen että vetää lärvit lauantaina mutta ajattelin että mennään likkojen kanssa oven taakse ja jos on huonossa kunnossa saavat likat antaa pakettinsa ja toivottaa jaksamisia mutta otan ne mukaan eikä jää isän kanssa ollenkaan,,,oma on häpeensä |O

Meillä tytöt vois viedä kortit vaikka puistonpenkille,siellä isä eniten aikaa viettää,tai jossain spurgukämpässä...Tosin vain yksi tyttö teki kortin,miettii miten voisi toimittaa kun isällä ei kännyä.

Meillä tytöt vois viedä kortit vaikka puistonpenkille,siellä isä eniten aikaa viettää,tai jossain spurgukämpässä...Tosin vain yksi tyttö teki kortin,miettii miten voisi toimittaa kun isällä ei kännyä

voi toista :( viimevuonna likat anto paketit isäpulolelle ja vei oikeelle isälleen vain kortit,oli niiden oma valinta,,tässä vaan on ihmetys se että isä tapaa likkoja säännöllisesti ja hoitaa asiat hyvin,ei mitään dokausta niiden aikana tai muuta,,,

ai joo ja sitten tämä oma kohtalo,,mulla on biologinen isä olemassa ja tavataans sillontällön mutta isällistä velvollisuutta ei ole koskaan osoittanut joten mulla ei ole sellasta ihana isä ajatusta,,,joten en käy moikkaa....sitten isäpuoli on ok jota pidin isänä monta vuotta mutta meidän isä/tytär suhde loppui kun erosin exästä,,sille se tyyppi oli tärkeempi...
eli mulla ei ole isää,,

Uusimmat

Yhteistyössä