Exä ja äitienpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aapee"

Vieras
Kuinka monen exä muistaa äitienpäivänä? Kun kerran parisuhteessä miehen pitää muistaa vaimoaan äitienpäivänä... Molemmissa tapauksissahan pätee se että nainen on synnyttänyt miehen lapset ja joskus ne lapset voivat eroperheissäkin olla niin pieniä ettei itse äitiään muista..

Ei meillä ainakaan mitenkään :)
Kyllä sekin aika vielä tulee, että ne sun lapset muistaa sua äitienpäivän korteilla ja lahjalla, kunnes päiväkotiaika koittaa.
Älä huoli, tuut varmasti saamaan vielä monetmonet lahjat ja kukat. Ja voithan sä ajatella, että kun sä kerran olet joka päivä äiti, niin joka päivä on juhlapäivä :)

Jos vertaa isänpäivään niin kyllä mä lapsen kans käyn lahjaostoksilla, et lapsi saa isälleen kortin ja lahjan valita ja viedä. Mut jos lapsi isänsä kanssa asuis niin en mä sitten niin tekis..
Eli jos lapsi asuu äitinsä kanssa niin ei se sillon oo mun mielestä exän tehtävä muistaa äitienpäivänä.

Toivon että ei muista. Jos muistaa, se tarkoittaa sitä että soittaa kännissä jonkun ällöttävän puhelun. Ja joo, tiedän että on turha valittaa, ite oon hommani valinnu :) Mutta saan lapselta ihanan pienen paketin jonka on eskarissa tehnyt ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen.

Yhteistyössä