No ei ole kaikki tervetulleita. Ei sinne kaivata kusipäitä vittuilemaan.Kyllä löytyy ja sinne ovat kaikki tervetulleita.
Kuten sinua.No ei ole kaikki tervetulleita. Ei sinne kaivata kusipäitä vittuilemaan.
Miksi vakkarit perustivat uuden palstan, miksi mitäs nyt ei kelvannut?Outoja mielipiteitä. Eihän kukaan ole vittuillut. On vain kysytty onko sellaista foorumia. Ja kyllä sinne kaikki ovat tervetulleita.
Mä olen jo siellä ryhmässä. Eikä sinne kaivata jotakin wieruuden kaltaista valehtelevaa vittuilijaa.Alkuperäinen kirjoittaja kätsjyy;30675837:Kuten sinua.
Koska tämä on täynnä paskaa.Miksi vakkarit perustivat uuden palstan, miksi mitäs nyt ei kelvannut?
Mielipiteesi perustuu faktoihin vai oletuksiin? Varmasti voit kertoa tämän mielipiteesi myös ryhmässä omana itsenäsi?Mä olen jo siellä ryhmässä. Eikä sinne kaivata jotakin wieruuden kaltaista valehtelevaa vittuilijaa.
Aivan kuin sä olisit siellä ryhmässä.Mielipiteesi perustuu faktoihin vai oletuksiin? Varmasti voit kertoa tämän mielipiteesi myös ryhmässä omana itsenäsi?
Niin, aivan kuinAivan kuin sä olisit siellä ryhmässä.
Et sä löydä sitä koska ryhmä on salattu. Ryhmässä on myös sovittu, että ryhmän nimeä ei tänne palstalle kerrota.Mikä sinne on osoite ja mikä sen nimi on?
Satu eli Mummeliisa kertoi sen jossakin ketjussa. Etsin ketjun kunhan joudan=)Et sä löydä sitä koska ryhmä on salattu. Ryhmässä on myös sovittu, että ryhmän nimeä ei tänne palstalle kerrota.
Ryhmän nimi on vaihdettu.Satu eli Mummeliisa kertoi sen jossakin ketjussa. Etsin ketjun kunhan joudan=)
Et sä siellä ole.Niin, aivan kuin
:hug:Et sä siellä ole.
Mitä paskaa?Koska tämä on täynnä paskaa.
No montako jäsentä liitit ryhmään?Joko kaikki halukkaat laittoivat yvtä? Paljon teitä olikin.