EX UKKo!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paris

Vieras
Mitähän tuo entinen ukkoni oikein meinaa kun viimeks näimme toisemme niin hän sanoi mulle että jos en tottele häntä niin tiedän mitä siitä seuraa??
Hän on mustasukkainen ja itsepäinen härkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No sehän sanoi, et sä tiedät, mitä siitä seuraa. :whistle: Eli tiedätkö? Tai mitä arvelet? onko käyttäytynyt ennen väkivaltaisesti?

Niin siitä seuraa mulle aina jokin rangaistus jonka hän päättää eli ei nähdä toisiamme vähään aikaan tai muuta typerää..
No hän viime kuussa yritti ajaa autolla lujaa minun ja koirani ylitse kun olin koirani kanssa lenkillä niin jouduimme hyppään ojaan turvaan.
Rakastan häntä vieläkin ja hän tietäää sen.
Miksihän katsoo mua aina suoraan silmiin jos ollaan riidelty ja ei puhu mulle mitään aivan kuin hän olisi jossain transsissa tai yrittää hallita mua katseella,kun en yleensä saa sanaa suustani,kun hänellä on niin ihanat silmät:)

Alkuperäinen kirjoittaja PARIS:
No sehän sanoi, et sä tiedät, mitä siitä seuraa. :whistle: Eli tiedätkö? Tai mitä arvelet? onko käyttäytynyt ennen väkivaltaisesti?

Niin siitä seuraa mulle aina jokin rangaistus jonka hän päättää eli ei nähdä toisiamme vähään aikaan tai muuta typerää..
No hän viime kuussa yritti ajaa autolla lujaa minun ja koirani ylitse kun olin koirani kanssa lenkillä niin jouduimme hyppään ojaan turvaan.
Rakastan häntä vieläkin ja hän tietäää sen.
Miksihän katsoo mua aina suoraan silmiin jos ollaan riidelty ja ei puhu mulle mitään aivan kuin hän olisi jossain transsissa tai yrittää hallita mua katseella,kun en yleensä saa sanaa suustani,kun hänellä on niin ihanat silmät:)

Onko tämä joku vitsi? jos ei, niin mene poliisille ja kerro tuosta yliajoyrityksestä.

Ei ole mikään vitsi eli ihan tosi asia.
En halua ilmoittaa asiasta poliisille,mutta pelkään kyllä että hän saattaa ajaa vielä uudestaan mun päälle.
Kerran hän oli odottamassa töiden jälkeen työpaikkani pihassa ja lähti samaan aikaan autolla kuin minäkin kotia päin.
Samoin hän oli kerran illalla auton kanssa ulkona pihalla minun asunto lähellä kyttäämässä olenko kotona ja sattumoisin olin ja näin hänet parvekkeelta.

Mun on vaikea nyt uskoa todeksi, että oot niinku toi ois normaalia. Jos se on kerta EX niin anna sen olla, älä enää tapaa sitä, hanki lähestymiskielto.

Toivon, ettei tämmönen ois totta, tai siis nainen, joka muka rakastais tommosta miestä.

Älä ole totta, ethän?

Mun on vaikea nyt uskoa todeksi, että oot niinku toi ois normaalia. Jos se on kerta EX niin anna sen olla, älä enää tapaa sitä, hanki lähestymiskielto.

Toivon, ettei tämmönen ois totta, tai siis nainen, joka muka rakastais tommosta miestä.

Älä ole totta, ethän?

Kyllä valitettavasti on totta.Rakastan häntä ylikaiken.
Musta tuntuu että hän yrittää hallita mua tuolla määräilyllä ja kyttäämisellä on tainnut saada mut kiedottua pikku sormen ympärille kun häntä nykyään tottelen joka asiassa ja haluan tavata häntä.

Et sä rakasta sitä, vaan se vaan pelaa sua. Irrottaudu tai sairastut pahasti. ja vähän sairaalta nyt jo kuulostaa.

Yritinkin 1kk ajan etten tavannut häntä ja välttelin sellasia paikkoja missä hän käy jne..
Mutta onnistuinkin sen 1kk niin tekeenkin,mutta mulle tuli häntä niin ikävä heti,kun hän alkoi mua seuraan kaupungilla mun auton takapuskurissa kiinni ja tuli aina tupakille ulos kun illalla ulkoilutin koiraa niin se näytti tietävän mihin aikaan yleensä olin pihalla.

Suosittelisin yhteydenottoa poliisiin ja sen jälkeen voisitte molemmat ilmoittautua hoitoon! Sairashan tuo exäsi on, mutta yhtä sairas tunnut olevan itsekin, joten ehkä te ansaitsette toisenne.

Tän täytyy olla provo tai huono vitsi!!

Ei ole provo eli ihan tosi kuin vesi.
Rakastan häntä,mutta en vain tykkää siitä kun hän kyttää mua tai latelee mulle ehtoja koko ajan.
Alkuaikoina kysyin häntä muuttamaan mun luokse,mut hän ei muuttanut hän sanoi että:minä tulisin tekeen kaikki kotityöt,ruuat töiden jälkeen ellei niin tapahdu niin hän ottaa kotiavaimet multa pois ja lähtee itse kylälle ajeleen siksi ajaksi ja tulee jonkin ajan päästä katsoon teikö ne kotityöt,jos tein niin saan avaimet takasin.
Arvatkaa kuin säikähdin häntä:(

ei tarvi sepitellä , jus tommoset akat roikkuu hulluis .juopois ,murhaaj, sit ,ruikuttaa. vain halusta olla säälin kohde. rakastan hahaa,mikä rakkautta pelko ja ruikutus on ,en kehtais ees tunnustaa tuon laista tyhmyyttä. ja samalaisia ruikuttajia on paljon. olen muuten aviossa.ja molemat ajatellaan omilla aivoilla rakkaus on meille luottamusta ja hyvää elämää molemille.