Ex tupakoitsijat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmuli

Vieras
Kauan teillä on mennyt että tupakanhimo on helpottanut kokonaan??

Mä olen ollut polttamatta joulukuusta 2006 asti, mutta nyt on viimeiset 2 viikkoa tehnyt tupakkia enemmän mieli kun ikinä... Hermot on tosi kireällä koko ajan ja stressi näkyy vyötäröllä lisääntyneen suklaankulutuksen takia.

Tekisi niin mieli antaa periksi ja hakea aski, mutta järki sanoo EI!!

Milloin tämä helpottaa??

mulla tosin se et lopetin alunperin siks, ku mua kuvotti tupakkaa polttavat muut naiset, ja huomasin et on ehkä vähän tekopyhää jos itekin vetää :) sit lopetin. nyt tulee vaan paha olo jos haistaa.

Mä lopetin joulukuussa 2002 ja edelleen joskus tulee kausia jolloin tekisi mieli polttaa. Onneksi se menee ohi vuosi vuodelta nopeammin ja nopeammin. Jos ei viikon päästä helpota, niin käy ostamassa jotain mahdollisimman vahvaa, vaikka punaista norttia ja vetäise yksi tupakka. Veikkaan, että maistuu niin kamalalle ja tulee niin paha olo, että himo menee ohi. Näin mä olen pari kertaa tehnyt. Ei tarvii kun parit henkoset niin johan menee himo vuodeksi ohi. ÄLÄ missään nimessä sorru ostamaan samaa merkkiä mitä aiemmin poltit, se saattaa jopa maistua hyvälle.

Mä lopetin helmikuussa -04 ja edelleenkin tekee silloin tällöin mieli, etenkin jos joku menee ohi mentholisavuketta polttaen. Mutta mä en voi polttaa edes sitä yhtä savuketta kun jäisin heti koukkuun :(

Yhteistyössä