ex syyllistää, kumpi on oikeassa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ex väittää että estän hänen ja lasten tapaamiset,kun en ota häntä sohvalleni nukkumaan kun tulee lapsia katsomaan. Eikö nyt ole hänen oma asiansa kuitenkin hankkia se majapaikka tuota varten,ei minun?? Ja mitenkähän voikohan sosiaalitoimi sitten järjestää hälle jotain kautta majotuksen tms? (asutaan ihan eripuolilla suomea,joten ei ihan päivän pituisia reissuja voi tehdä)

SocialButterfly
Seurusteletko??..mun mielipide on se että jos mulla ei ois uutta suhdetta niin kyllä mä voisin patjan laittaa lattialle ja antaa nukkua siinä kun lapsia tulee tapaamaan!!!.

Gluteus maximus
pitäähän miehen jotenkin lapsia nähdä! Herranen aika sentään. Jos ei ole mahdollisuutta hotelliin, etkä suostu lähettämään lapsia isän luokse, niin ainoa tapa on kyllä sinun luona yöpyminen. Lapsiahan tässä täytyy ensisijaisesti ajatella.

jadal
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Seurusteletko??..mun mielipide on se että jos mulla ei ois uutta suhdetta niin kyllä mä voisin patjan laittaa lattialle ja antaa nukkua siinä kun lapsia tulee tapaamaan!!!.
mä peesann kyllä aika lailla tätä. ellei ex sitten ole jotain luokkaa sktitsofreeninen psykopaatti.

tanja
Itse olen antanut välillä asuntoni ex:n käyttöön. Olen itse lähtenyt siskoni luo yöksi ja ex ollut kotonani lastemme kanssa. Teen tämän siksi että lapset saisivat viettää aikaa isänsä kanssa, isä heille hyvin tärkeä.

m
Minä taitaisin kyllä laittaa lasten edun siinä mielessä oman etuni edelle, että antaisin exän yöpyä sohvalla, jotta lapset tapaisivat hänet, ellei muuta yöpymispaikkaa olisi. Näin siis, mikäli ei muuten olisi ns. vaaraa, väkivaltaisuutta, etc pelättävissä. Epämukavuutta voisin lasten takia kärsiä, mutta en pelkoa.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
Itse olen antanut välillä asuntoni ex:n käyttöön. Olen itse lähtenyt siskoni luo yöksi ja ex ollut kotonani lastemme kanssa. Teen tämän siksi että lapset saisivat viettää aikaa isänsä kanssa, isä heille hyvin tärkeä.
Tämäkin olisi varmaan hyvä vaihtoehto. Jos antaisit asunnon miehen käyttöön.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Hm, mutta kun se pienin oli 2 kk, niin en minä ainakaan haluaisi jättää...

Tuohan on hieno ratkaisu =), ja esimerkki siitä että jos tahtoa on, niin löytyy myös keino.

Ap, voisithan sinäkin joskus ajaa miehen asuinpaikkakunnalle, majoittua hänen sohvalleen tai hotelliin tai jonkun tutun luo, jotta lapset näkisivät isäänsä.

m
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en seurustele,mutta en luota exään pätkääkään,oli aika vaikea ero meillä.
Voisiko joku kolmas henkilö (mummu, vaari, ystävä) tulla kyseisinä päivinä ns. esiliinaksi teille? Tällöin välit pysyisi paremmin kohteliaina.

ap
no siis. kerrotaan nyt sit koko juttu.
eli ero johtui exän rötöstelyistä sekä lopullinen piste tuli,kun hän löi miua vatsaan selvinpäin olleesani raskaana yli puolenvälin,ei kuulema halunnut toista lasta. eli en todellakaan häntä tahdo meidän sohvalle tai anna asuntoa hänen käyttöönsä,suoraan sanoen en voisi olla varma onko täällä mitään jäljellä sen jälkeen.
sukulaisia hällä asuu tuossa aika lähellä,mutta käsittääkseni ei ole sinnekään tervetullut tai muuta syytä en keksi miksei sinne menisi.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Hm, mutta kun se pienin oli 2 kk, niin en minä ainakaan haluaisi jättää...
Mies majoittuu teille ja sinä menet vauvan kanssa yöksi muualle, mutta isompi saisi olla isänsä kanssa. Vauva tietysti kulkisi mukanasi, mutta mies näkisi myös häntä tarpeeksi

=)

Gluteus maximus
eli ero johtui exän rötöstelyistä sekä lopullinen piste tuli,kun hän löi miua vatsaan selvinpäin olleesani raskaana yli puolenvälin,ei kuulema halunnut toista lasta. eli en todellakaan häntä tahdo meidän sohvalle tai anna asuntoa hänen käyttöönsä,suoraan sanoen en voisi olla varma onko täällä mitään jäljellä sen jälkeen.
sukulaisia hällä asuu tuossa aika lähellä,mutta käsittääkseni ei ole sinnekään tervetullut tai muuta syytä en keksi miksei sinne menisi.
tässä tapauksessa ei olisi tervetullut sohvalle!

ettätätämieltä
Tää on vaan taas mun mielipide mutta mä en huolis ex miestä nukkuun omaan kämppään. Kerran ollaan erottu niin pysytään sitten erillään, jos ap on tätä mieltä kanssa niin sitte ollaan ....samaa mieltä ;) Myöskään näin en antais lapsille ristiriitasta tietoo vanhempien suhteesta toisiin, mies on hyvä ja hommaa ite yöpaikan sen aikaa. Sehän on selvää että just lasten takia on oltava yhteyksissä exään, sitä en vois tehä etten antais lasten tavata isää.

Koittakaa keksiä ratkasu! Mä kuitenkin olen ainaki ap:n kanssa!

m
Eli kyse on vaaralle altistumisesta, ei väkivaltaisuudesta. Ei missään nimessä exää silloin sohvalle. Miten muuten exäsi on saanut tapaamisoikeuden ilman valvontaa. Eihän tuollaiselle ihmiselle voi lapsia antaa ilman valvontaa!?

m
Alkuperäinen kirjoittaja m :
Eli kyse on vaaralle altistumisesta, ei väkivaltaisuudesta. Ei missään nimessä exää silloin sohvalle. Miten muuten exäsi on saanut tapaamisoikeuden ilman valvontaa. Eihän tuollaiselle ihmiselle voi lapsia antaa ilman valvontaa!?
Muoks* "vaaralle altistumisesta, ELI väkvaltaisuudesta"

yh
oi voi, en antaisi minäkään tuollaisen nukkua mun sohvalla...
Ja jos täällä ollaan sitä mieltä että keinot löytyy jos on tahtoa niin eiköhän sillä miehelä yhtälailla pitäis rahat yhteen yömajotukseen tai joku muu yömajoitus järjestyä jos tahtoa löytyy, aikuinen ihminen kuitenkin...

kati
no on hankala tapaus. jos otat sen teille niin sit joku muukin sinne vahtimaan :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja m :
tästä minä mainitsin kyllä kun tapaamisia sovittiin,mutta ei kukaan korvaansa lotkauttanut. en mä usko et se lapsille mitään tekis kun niin tahtois nähdä useemmin heitä. mutta siihen en luta etteikö minuun kävisi taas käsiksi, minun syytä kun kaikki kuulema muutenkin on.

Yhteistyössä