ex-miehestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
mä oon niin täynnä :kieh:
eli meille tuli ero vähän aikaa sitten lasten isän kanssa.
se asuu nyt äidillään väliaikasesti(?),eli ei oo mitään mielenkiintoa hakea omaa asuntoa.
mua ärsyttää suunnattomasti,että se käy täällä katsomassa lapsia sillon ku itteä huvittaa ja lähtee millon huvittaa,vaikka sovittu että auttaa mua täällä sihhen ja siihen asti.noo viina oli eilenki tärkeämpää ja lähti omille menoilleen.alkoholisti ei ole,mutta viinaan menevä kuiteski.
mikä tässä on mun ja lasten oikeus??
minäkö pyöritän tän arjen yksinään ja mies lentelee vapaana??
kertokaa kiltit nyt mulle jotain vinkkejä,millä saisin tän touhun loppumaan.
äidilleen ei lapsia ota,ku äiti on alkoholisti ja kämppä on mikä on..
jatkuuko tää ikuisesti tälleen :\|

Kyllä tilanne jatkuu tuollaisena, ellet asialle mitään tee...
Eli kyllä tuollaisessa tilanteessa pitäisi joko keskenään tai viranomaisen avustuksella sopia koska ketäkin on lasten kanssa...
Eli ei hän voi marssia sinun kotiisi kuin omaansa...
Mutta sinä olet se, jonka pitäisi asialle jotain tehdä...

soskuun vaan ja tapaamisajat selviksi miehelle. ja tuohon arjen pyörittämiseen mitä tulee, miehellä ei taida olla enää mitään velvollisuutta tulla auttelemaan silloin kun haluat koska olette eronneet :/ jos ei itse halua

Vau, mieshän on osannut järjestää asiansa. Asuu äiskän kanssa, maksaakohan äiskä vuokran ja laittaa sapuskat... Pitää perhettä, jonka luona käy kun haluaa. ja on kuitenkin vapaa ryyppäämmään kun sattuu janottamaan. Mies ei siis aivan varmasti edes yritä tälläisesta jokamiehenunelmatilanteesta pois. Eli pistä hyvä ap tilanteelle stoppi ellei se tyydytä sua.

Yhteistyössä