ex:llä on pitkä sairasloma ja vaikeuksia maksaa laskuja ja ratkaisu tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että näin

Vieras
Juu että piiitkään ollu saikulla ja alkaa jo vuokran maksu tehdä tiukkaa tällä (kaljaan on kyllä rahaa ) niin hänellä on asiaan oiva ratkaisu: MUUTTAA MUN KOTIIN ASUMAAN :kieh: siis että muutetaan yhteen.
Eikö kuulosta mukavalta ratkaisulta (not mun mielestä ) ?

Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:
Meillä on tilanne että exä on ryssinyt raha-asiansa.Ensimmäinen 'lasku' minkä jättää hoitamatta on lasten elatusmaksut,ne on joutilaimmat.

Joo no ei ole maksanu ensimmäistäkään elatusmaksua :/ nyt on nollasoppari vuodeksi eteenpäin, onneks ni saa sitä rahaa edes jostaki.
Toi on vaan niin loistava veto että ei voi kun olla näin :o monttu auki, että jollaki välähtää ja on pokkaa vielä ihan tosissaan olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
:laugh: Heh, mitkä olikaan perustelut tähän mahtavaan ratkaisuun?

Ei sillä oikein ole mitään perustelua tälle. Sanoo vaan että tää on paras ratkaisu. Kun kyselen että miks, ni sanoo että ei sitte kun et kerran haluu senkin petturi :kieh:
Ja jatkaa sitte saman viestin lähettämistä seuraavana päivänä. Ei myöskään tapaa lapsiaan juuri lainkaan, käy joskus tosi harvoin meillä tapaamassa. Ni tapais sitte lapsiaan useammin kun asuisi täällä on kai tuo että oon petturi kun en ota tähän. Ja sitte vihjailee tuolla kalliilla vuokralla myös, että kun ei oo rahaa maksaa vuokraa :/

Siis uskomaton kaveri! Et kai meinaa majoittaa sitä sun luo? Miks se ei muuta halvempaan kämppään tai vanhemmilleen? Tai lakkaa kittaamasta kaljaa ja maksa silläkin rahalla vuokraa?

Kuullostaa ihan yhdelle mun sukulaiselle. Paitsi et mun sukulainen on nainen. Rahaa kaljaan on, mutta valittaa kun ei ole ilmaista asuntoa ja autoa. Bensatkin voisi aina joku maksaa hänelle.

Juu ei ole aikomusta ottaa tänne asumaan ei. Oon ehdottanu, et hankkii halvemman kämpän kun nyt asuu ihan ylihintaisessa kämpässä. Mutta ei kuulemma ole halvempia tai sitte jos on niin ne on huonoja :/ no daaa jos ei ole rahaa asua kaupungin keskustassa kaksiossa ni luulis että hankkii pienemmän ja halvemman kämpän. Tai sitte muuttaa vanhemmilleen. Ja tämä on aikuinen mies ei siis mikään nuorukainen enää.
Myös tuosta kaljan kittaamisesta oon sanonu sille, mutta siihenki on ratkaisu että muutaa mun luokse niin sitte ei juo kun minä sitä vahdin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
:laugh: :laugh: Voi tsiisus sentään. No meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle. :D

Juu näin on :D on nimittäin pommittanu jo viikkoja tolla asialla. Aloitti ekaksi vihjailemalla siitä miten on kaikki kallista kun asuu yksin ja nyt siirty laittamaan viestiä, et koska muutetaan yhteen. Näitä tulee joka päivä näitä viestejä vaikka olen ihan selkeesti sanonu, että sitä päivää ei tule.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
voi tsiisus, millaisia luuseriäijiä maa päällään kantaa |O

Joo sillä tuo alamäki alko jyrkkenemään eron jälkeen niin ajatteli varmasti, että yhteenmuutto parantaa tilanteen takas :/ toisaalta melko ymmärrettävää ja toisaalta ei :/

Yhteistyössä