Ex-laittoi kiukkusena viestiä mulle..oli käyny mun kuvat katsoo irc galleriasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
sielä minun ja nykyisen mieheni hääkuvia jne.Laittoi mulle äsken tekstaria että "V***n kivat irkki sivut sulla..samassa viestissä muistutti taas ettei mun nyksä oo mun ja ex miehen yhteisten lasten isä. :headwall:

Kyllä mä nyt sen tiedän! :headwall: Jaksaa aina muistuttaa jos puhun mun ja nyksän yhteisestä vauvasta ettei se ole mun ja ex:sän lasten veli..se on VELIPUOLI! :headwall: Mä en ainakaan puhu velipuolesta lapsille,veli se niille on!

Näitä uusperheen "iloja" taas. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Juu,kai siinä on jotain kateutta ilmassa.Viime viikolla mulle tilitti että miksei se löydä elämäänsä ketään..käy säälikin. :|

Hö, voi reppanaa. Osaan kuvitella tilanteen omalle kohdalle. Vähemmästäkin yksinolosta voi tulla suru puseroon. Koeta ehdottaa hänelle jotain uutta harrastusta? Vois tavata uusia ihmisiä..

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Juu,kai siinä on jotain kateutta ilmassa.Viime viikolla mulle tilitti että miksei se löydä elämäänsä ketään..käy säälikin. :|

Hö, voi reppanaa. Osaan kuvitella tilanteen omalle kohdalle. Vähemmästäkin yksinolosta voi tulla suru puseroon. Koeta ehdottaa hänelle jotain uutta harrastusta? Vois tavata uusia ihmisiä..

Niin mä oon sille sanonut.Se on varmaan vähän masentunut.Kun on siis niin yksinäinen..raasu.Sanoo vaan että mitä se nyt alkais harrastaa...ainoa minkä merkeissä se tapaa ihmisiä vapaa viikonloppuisin on baari.Ei siis mikään juoppo oo todellakaan mutta sen tulee sit perjantaisin mentyä onnelaan etsimään kai jotain...

Yhteistyössä