EX..Jorinaa..Tahdon vaan nostaa omaa egoani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höpinää exästä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Höpinää exästä :)

Vieras
En tiiä.
Taidan olla tullu siihen kohtaa eroprosessia(mikäli siitä tälläinen kohta löytyy), että haluaisin jollain tavalla ärsyttää exääni.
Hmmm. En edes ole ihan 100 varma, että miksi??
Hän jätti joo minut ja lapset.
Löysi aika pian uuden ja nyt on jotain vaikeuksia siinä suhteessa.
On höpissyt ettei tainnut vaihtamalla asiat parantua ym????
On kysellyt et oonko löytäny kenties ketään?? Ja vastaillu oon vaan jotain ympäripyöreetä.
Meidän erosta reilu vuosi ja olen ollut tosi rikki ja olen edelleenkin.
En voisi kuvitella seurustelevani, mutta pari äijää oon pokannu tänä aikana.
Mutta ei sen kummempaa.
Nyt alan olla tavallaan "kuivilla" siitä ikävän tunteesta ja olisko nyt sit vihan vuoro vai kuin se menee??

Lapset ovat isällään ja tiedän, tai ainakin uskon, että häntä ärsyttäisi nyt se et menisin hakemaan lapsia kotiin ns. "Saaneen näköisenä".
Aion mennä hakemaan lapsia tukka sotkussa, korvikset ym.helyt päällä, hajuvedeltä tuoksuen, hiukan eiliset meikit korjailtuna.
Ja kun en normaalisti pukeudu näin niin tietää et oon ollu jossain viihteellä ja sekös sitä ärsyttää.
Ja koska en käytä alkoholia laisinkaan, en ole ikinä käyttänyt, niin en ole sellanen krapulaisen näkönen ollenkaan vaan tiedän et tajuaa homman nimen.

Haluan jotenki osoittaa et on mullakin elämää.
Ja todellisuudessa en siis ole ollu just nyt kenenkään kanssa, mutta haluan et saan exältä "sen katseen".
On aidosti ihmetelly kun oon laihtunu eron jälkeen melkein 15kg ja kuulemma näytän siltä kuin sillon kun me alettiin seurustella, 9v sitten.
Ja en voi mitään, mutta haluan ärsyttää.
Olen varmasti harvinaisen tyhmä ja ilkeä.
Lapsellinen ainakin.

Mutta ihanaa nähdä kuinka sillä alkaa suupielet nykimään kun näkee mun mielettömän hyvän fiiliksen!!

Kivahan se olis et alkais tuntumaan ihan oikeesti siltä, että Täältä Tullaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta jotenki vaan niin pakko, aaaarrgh.
Ja nyt vielä kun löysin oikeenlaiset kuteet, yes!!
Eli ennen kun me alettiin seurustella pukeuduin hyvin erilailla kuin tänä päivänä, enkä nyt edes haluais ihan samalla lailla pukeutua, mutta...
löysin vanhat hyvät "mopofarkkkuni" eli alalta kun pyörin paljon pyöräporukoissa.
Siihen hyvännäkönen punanen, V-kauluksinen toppi ja koska en siis halua liiotella niin ajattelin kiskasta siihen noin niinku puolihuolimattomasti sit mun pitkän, mustan villatakin ja kaiken kruunaa mun kunnolla palvelleet "mopobootsini".
Ja varmasti pistää sitä ärsyttäen et oonko hengaillu koko yön jossain pärinäpoikien kanssa.
En voi mitää ittelleni nyt!

Mun ex petti minua ja kun sain selville potkasin samana iltana pihalle... Vitutti kuin pientä oravaa ja päätin tehdä jonkun hemmetin "hyvän" jäynän sille. Se haki tavaroitaan sit n. vko eron jälkeen ja vaatesäkit olin jättänyt makkariin...Olin jättänyt sängyn petaamatta, alkkarit pilkisti peiton alta, huljuttelin pari viinilasia glögillä ja jätin yöpöydälle. Samoin jätin "vieraan" pyyhkeen roikkumaan makkarin oven päälle (en ikinä kuivannut pyyhkeitä oven päällä) ja kortsupaperin kuoret heitin "huolettomasti" lattialle :D Voi sitä ilmettä :D Ja kommenttia ja tuhinaa ja puhinaa, kun hän teki asiasta johtopäätöksensä :laugh: Joo-o! Lapsellinen olen ;) Mutta kyllä niin nautin asiasta...Ja kun hän ihmetteli,et mistä mä jo nyt miehen olen löytänyt, niin tokaisin vain,et netin ihmeellisestä maailmasta löytyy kaikenlaista :D
Sittemmin hän myös on antanut ymmärtää,et teki virheen ja haluis mut takas...mutta ei tuu tapahtumaan :)

Mun ex petti minua ja kun sain selville potkasin samana iltana pihalle... Vitutti kuin pientä oravaa ja päätin tehdä jonkun hemmetin "hyvän" jäynän sille. Se haki tavaroitaan sit n. vko eron jälkeen ja vaatesäkit olin jättänyt makkariin...Olin jättänyt sängyn petaamatta, alkkarit pilkisti peiton alta, huljuttelin pari viinilasia glögillä ja jätin yöpöydälle. Samoin jätin "vieraan" pyyhkeen roikkumaan makkarin oven päälle (en ikinä kuivannut pyyhkeitä oven päällä) ja kortsupaperin kuoret heitin "huolettomasti" lattialle :D Voi sitä ilmettä :D Ja kommenttia ja tuhinaa ja puhinaa, kun hän teki asiasta johtopäätöksensä :laugh: Joo-o! Lapsellinen olen ;) Mutta kyllä niin nautin asiasta...Ja kun hän ihmetteli,et mistä mä jo nyt miehen olen löytänyt, niin tokaisin vain,et netin ihmeellisestä maailmasta löytyy kaikenlaista :D
Sittemmin hän myös on antanut ymmärtää,et teki virheen ja haluis mut takas...mutta ei tuu tapahtumaan :)

En olis ite siinä eromylläkässä pystyny noin toimimaan, mutta en voi muuta sanoa kuin et Prkle, teit ihan oikein.
Ei sais hakea omaa tyydytystä toisen pettymyksestä tai vastaavasta, mutta en voi mitään et kyllä lämmittää sydäntä kun näen exäni katseen kiertävän meikäläistä.
Ehkä saan tästä sitä lopullista tarmoa jatkaa omaa elämääni.
Ja exää ärsyttää sekin kun tietää etten käytä alkoholia enkä ole ts. holtiton vaan et olen lähteny illalla jonnekkin jamittamaan, tavannu kenties vanhoja tuttuja, lähetty porukalla jatkoille ja sieltä sitten jonkun heebon kainalosta kurvannu muksuja hakemaan.
Oikeestaan aika harmi etten ole ollut viettämässä mukavaa iltaa vaan ihan vaan yksin saunonut ja siivonnut kotia, plaah. Tylsä kun olen!

Yhteistyössä