ex:än äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äitee-80

Jäsen
29.03.2005
75
0
6
heippa vain! mulla on ogelmia ex- miehen äidin kanssa. aina valittamassa. sen ostamat vaattet pitäs olla isin luona, aina kun näkee sen ostamat vaattet lasten päällä niin huuto tulee. kerran oli lasten synttäreillä. toi lapsille lahjat ja avattiin ne täällä. saivat ämpärit ja jonku puuha-pete homman. ni koko sen ajan ku olivat meillä niin kanto sitä ämpäriä ja autoa ettei vaan muksut ota niitä omaan kotiin käytöön vaan vei ne isin kotiin. eikö olekkin lapsellista? eli tuo lelut vain näytille. sama pätee jouluihin jolloi lapset isällään? mitä pitäis tehä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2005 klo 19:38 äitee-80 kirjoitti:
heippa vain! mulla on ogelmia ex- miehen äidin kanssa. aina valittamassa. sen ostamat vaattet pitäs olla isin luona, aina kun näkee sen ostamat vaattet lasten päällä niin huuto tulee. kerran oli lasten synttäreillä. toi lapsille lahjat ja avattiin ne täällä. saivat ämpärit ja jonku puuha-pete homman. ni koko sen ajan ku olivat meillä niin kanto sitä ämpäriä ja autoa ettei vaan muksut ota niitä omaan kotiin käytöön vaan vei ne isin kotiin. eikö olekkin lapsellista? eli tuo lelut vain näytille. sama pätee jouluihin jolloi lapset isällään? mitä pitäis tehä?

Uskomatonta! Olen sanaton.. :o Toivottavasti keksit jotain..!!

no huhhuh! anteeksi vaan mut mitäs tuo lahjoja sitten ollenkaan jollei lapset saa niillä leikkiä missä haluavat. ompa törkeetä. tai veis sitten suoraan niitä leluja/vaatteita sinne isän luo mitä haluais siellä käytettävän...

niinpä tuntuu et jotenkin nauttii siitä että saa tuoda ne lelut näytille. olenkin päättäny että sitten saa kyllä niinkun sanoit että vie lelut eka isin luo ja sitten tulee kahville kun synttärit tai jotain

siis mun nykyinen anoppi on tuommonen joka on siis ihan lapsien mummi..Jos ostaa jotain lahjaksi niin ne jätetään sinne..Vaikka mun mielestä se voi ostaa kotiin ihan omat lelut ja eikä kerryttää nillä sitä lelu kasaa mitä ostaa lahajaksi ku lahja on aina lahja.. Mun mies on onnekksi kuitenki sanonu siitä sille mut eipä se oo ottanu edes kuuleviin korviin..

Minä olen eronnut.
Ex-anoppi ei käy kylässä.Ei se minua enää haittaa,kosa tajusin etten minä siinä mitään menetä.
Ei kyllä käynyt kylässä ennen eroa kuin 4 kertaa.
Ensimmäisen kerran häissämme.

Koita vain kestää.
Lapsella on leluja ex-anopin luona,mutta eipä siellä paljon käydä.
Tai siis minä en käy ollenkaan ja lapsikin joskus.

Anna sen lapsellisen ex-anopin olla omissa oloissaan ja naureskele ensi kerralla kun kantelee leluja...
Voi varmaan itsekin huomata käytöksensä.

Todella tuttu tilanne!!! Olen monesti miettinyt sitä että ehkä ne ovat kateellisia ja ajattelevat että pakko muistaa lapsia. Mutta eipäs nyt auteta ex miniää ostamalla lapsille lahjoja hänen luokseen. Ollaan niin suunnattoman kateellisia jos alkaakin eron jälkeen mennä paremmin uuden miehen tai naisen kanssa. Taitaa olla katkeruutta kaikki tyyni.

Yhteistyössä