Everybody... needs somebody...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Daddy-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Daddy-o

Vieras
Heippa Kaikille!

Mä olen lukenut ja kirjotellutkin jonkun verran tänne sivulle nyt kuluneen vuoden aikana, isien ja yh:iden palstoille lähinnä. Oon huomannut, niinku varmaan monet muutkin, että aika moni täällä kävijä piehtaroi yksinäisyydessä. Syitä on varmaan monia, mutta yleisin tuntuu kuitenkin olevan yllätysyllätys lapset. Toisin sanottuna moni etsii itselleen seuraa tai kumppania ja törmää siihen ilmiöön, että lapsettomat eivät kelpuuta "lapsellisia" ja "lapselliset" eivät löydä toisiaan. "Miks yh-äiti/isä"-tyyppiset keskustelut kerää mahottomasti lukijoita ja kirjottajia, mutta mahtaako ne tuottaa sitä tulosta jota jokainen yksinäinen toivoo...?
En oo itse yh siinä mielessä, että mun lapset asuvat äitinsä luona ja ovat siis mun luona kymmenkunta päivää kuukausessa. Mutta olen kuitenkin niitä "lapsellisia" ja törmäilen tohon samaan ilmiöön lapsettomien naisten suhteen aika usein. Sen ihmeemmin jaarittelematta sanon nyt kaikille isille(ja tietty muille miehille, joita lapset ei kauhistuta), jotka täällä käy: Laittakaa s-postiosoitteitanne noihin ketjuihin! Ei niitä kontakteja oikein muuten ihmisiin saa... Jopa yksinkertainen sähköpostin saaminen/lähettäminen saattaa olla asia, jota odottaa ilolla(tai meseily yms.). Eikä sitä koskaan tiedä kuinka onnekas voi olla ja vaikka löytää siten tärkeän ihmisen elämäänsä. Ja jottei tästä saa sitä vaikutelmaa, että mun ajatus ois ns. "ostajan markkinat"-tyylinen juttu niin laittakaa myös naiset rohkeemmin niitä osoitteita. Tilin luominen ei vie paljoa aikaa, jos käy niin et joku häirikkö alkaa kirjottelemaan. Siitä vaan sit mailiosoite vaihtoon;)
Pettymyksiinkin pitää tietty yrittää varautua ja olla muutenkin varovainen, koska täällä netissä tuntuu pyörivän myös toDella "epätoivoista" porukkaa.

Semmosta.... Hauskaa ja aurinkoista sunnuntain jatkoa kaikille!

T: daddie-o@hotmail.com

Yhteistyössä