V
vierailija
Vieras
Euroopan giganttinen tappio: Firmoja karannut USA:han 1 200 000 M€ edestä, nyt paljastui
Moni eurooppalainen yhtiö on siirtynyt Yhdysvaltoihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Trumppi on äijä![]()
Euroopan giganttinen tappio: Firmoja karannut USA:han 1 200 000 M€ edestä, nyt paljastui
Moni eurooppalainen yhtiö on siirtynyt Yhdysvaltoihin.www.tekniikkatalous.fi
"Trumpin puheen jälkeen hänelle oli jätetty aikaa ottaa vastaan kysymyksiä yleisöltä. Hän korosti, että kaikenlaiset kysymykset ovat sallittuja – jopa seksiin liittyvät.
– Muut poliitikot haluavat, että kysymykset hyväksytetään ennakkoon. Minä en pyydä sellaista, hän totesi.
– Voitte kysyä minulta mitä vain.
Trump teki vielä lisäyksen, jolla painotti, että kaikki kysymykset toden teolla ovat sallittuja.
– Voitte puhua seksistä. Ihan mistä vain haluatte. Olen täällä teitä varten.
Seksiin liittyvistä kysymyksistä ei ole raportoitu. Sen sijaan Trumpilta kysyttiin muun muassa, mitä johtajuustaitoa maailmassa nyt erityisesti tarvitaan.
Trump vastasi, että voittaminen on tärkeintä. Hän sanoi, että maailma on täynnä häviäjiä, mutta heillekin on hänen elämässään sijansa.
– Tykkään viettää aikaa luuserien seurassa, koska se saa minut tuntemaan oloni paremmaksi.
– Vihaan tyyppejä, jotka ovat erittäin menestyneitä ja sitten pitää kuunnella heidän menestystarinoitaan. Pidän ihmisistä, jotka kuuntelevat minun menestyksestäni, Trump sanoi."
![]()
Donald Trump puhui maailman johtajille – mainitsi yhtäkkiä seksin: ”Voitte kysyä”
Donald Trumpilta kuultiin erikoinen heitto puhetilaisuudessa.www.is.fi