"Euriborin hurja nousu voi nostaa lainaerää satoja euroja, sanoo pankki: "Nollakorkojen aikana kädestä suuhun eläneillä voi nyt olla vaikeaa""

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nin eli ei siis semmoisa ulkoisia investointeja sinällään. Siinä olen osannut
Pali watteja mökin paneeleissa?

300 w vaan, mutta kun jääkaappi ja uuni/hella toimii kaasulla niin pärjää. Tolla saa valot, laitteiden lataukset ja jonkun verran virtaa invertterillä että voi esim. kattoa telkkaria, imuroida, ladata läptoppia. Riittää hyvin kyllä keväästä syksyyn.

On mulla siellä vielä aggregaattikin varalla. Et totaalinen energian loppuminen on lähes mahdotonta. Siihen ei kyllä viime kesänä tarvinnut turvautua kertaakaan.

Nin eli ei siis semmoisa ulkoisia investointeja sinällään. Siinä olen osannut

300 w vaan, mutta kun jääkaappi ja uuni/hella toimii kaasulla niin pärjää. Tolla saa valot, laitteiden lataukset ja jonkun verran virtaa invertterillä että voi esim. kattoa telkkaria, imuroida, ladata läptoppia. Riittää hyvin kyllä keväästä syksyyn.

On mulla siellä vielä aggregaattikin varalla. Et totaalinen energian loppuminen on lähes mahdotonta. Siihen ei kyllä viime kesänä tarvinnut turvautua kertaakaan.
Kuinka paljon watteja invertterissä?

Kyl keskituloiset voi kerätä itselleen ylimääräistä.
Et säkään oikeestaan maksa sun kuluja. Joka kerran, kun meet lääkärille, yhteiskunta maksaa.
Se on jännä homma, kuinka itse tietää aina paremmin toisten ahdingosta, vaikka sullakaan ei siis keskitulosena? ahdinkoa ole?

En käytä julkista terveydenhuoltoa, eivätkä käytä mieheni tai lapsenikaan. Joten yhteiskunta ei maksa.

Useat keskituloiset ovat kusessa. Erityisesti ne, joilla on pienet lapset ja taloa kenties vaihdettu juuri isompaan. Lainamäärät ovat suurissa kaupungeissa isoja.

Yhteistyössä