Etupylly

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
No mä käytin sillonkun tyttö oli pieni et pestääs pimppi nyt siis sillonkun se ei viellä osannu itte. Harmi ku lapset kasvaa niin nopiasti. Tytöllä on jo menny usko hammaskeijjuihin ja joulupukkiin. Se oli aina niin hellyttävää ku höpisi miten valvoo et näkee hammaskeijun. Noh tajus sitten senkin kun oli ukilla yötä ja heräs siihen ku ukki oli sujauttamassa seteliä tyynyn alle.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Meillä se oli jostain syystä pimppeli, ihan ite keksivät. En oo tyrkyttäny ikinä mitään sukupuolineutraaleita juttuja.😬
 
9MM
Meillä se oli jostain syystä pimppeli, ihan ite keksivät. En oo tyrkyttäny ikinä mitään sukupuolineutraaleita juttuja.
Hihitteliks teillä koskaan tytöt pippeleille?. Hitto mä muistin ku mun äiti saatto ku olin jo isompi pukee mun edessä. Nyt itte tehny samaa ja oon nukkunut alasti vaik tyttö ollu meillä. Nyt vasta alkanut käyttää boxereita. Ku yleensä nukun aina alasti.
 
Hihitteliks teillä koskaan tytöt pippeleille?. Hitto mä muistin ku mun äiti saatto ku olin jo isompi pukee mun edessä. Nyt itte tehny samaa ja oon nukkunut alasti vaik tyttö ollu meillä. Nyt vasta alkanut käyttää boxereita. Ku yleensä nukun aina alasti.
En muista. Varmaan vaan totesivat että isillä on pippeli.
Mut poika kun oli pieni, hän katseli kun koira makas evät levällään pallit roikkuen niin poika sanoi koiralle: ”oon niin ylpee susta - sulla on paljon isommat munat kun meidän luokkalaisilla pojilla”.😁
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
En muista. Varmaan vaan totesivat että isillä on pippeli.
Mut poika kun oli pieni, hän katseli kun koira makas evät levällään pallit roikkuen niin poika sanoi koiralle: ”oon niin ylpee susta - sulla on paljon isommat munat kun meidän luokkalaisilla pojilla”.
Hahaa mistähän se pippeli vertaus saa alkunsa :) yleisessäkin saunassa viel nykyään suurin osa tsiigaa ovesta tulijan munat nopeesti😂
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä