Etupillun siirtoleikkaus?

  • Viestiketjun aloittaja "etu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Vitsi mua taitaa väsyttää kun naurattaa tää ketju :DDD. Voi luoja :DDD

Mä jo ihmettelin, että onkohan mulla "etupillu" kun mulla on ehkä klitoris jotenkin korkeammalla kuin muilla.. en kyllä ole asiasta ihan varma, kun en ole toisten pimppejä ronkkinut :D
 
Ja just ku olin osapuilleen rauhottunu! *PÄRSK!*:LOL::LOL:

viesti#5
 
Viimeksi muokattu:
Tuff
Kannattaa siirtää niin paljon taaksepäin ettei tarvitse naidessa edes kumartua. Tämä on kätevää esim. festareilla, kun voi kuksia seisaaltaan ettei kukaan huomaa. Jos olet oikein lyhyt, niin pimpsa kannattaa siirtää tuonne ristiselän kohdalle, jolloin paitaa nostamalla on panovalmis.
 
Gyne
Kannattaa siirtää niin paljon taaksepäin ettei tarvitse naidessa edes kumartua. Tämä on kätevää esim. festareilla, kun voi kuksia seisaaltaan ettei kukaan huomaa. Jos olet oikein lyhyt, niin pimpsa kannattaa siirtää tuonne ristiselän kohdalle, jolloin paitaa nostamalla on panovalmis.
Ei sitä mahdottomia voi siirtää, peräreikä tulee eteen. Mutta ihan paskareiän alle voi siirtää.
 
"tieto"
Etupillu on sijoitukseltaan ja sisäiseltä muodoltaan sellainen, että sitä on helpoin penetroida lähetyssaarnaaja-asennossa. Takapillu taas sellainen, joka väkisinkin pyrkii tarjottimelle vähänkään pyllistäessä.

Kyse on siis siitä, että kun nainen menee kontalleen (reidet ja selkä toisiinsa nähden 90 asteen kulmassa) jääkö pimppa alas (etupillu) niin että joutuu tähtäämään alhaalta ylöspäin, vai suuntautuuko herkkuelin siten, että penetrointi on optimaalista.

Takapilluista naista on helppo penetroida seisoma-asennosta takaapäin. Etupilluisen kanssa se taas on käytännössä lähes mahdotonta, paitsi edestä. Todella etupilluisen naisen voi myös normaalista takaa-asennosta joutua pakostikin taivuttamaan lähes kaksinkerroin, ns. rintakehä patjaa vasten, että penetrointi onnistuu miellyttävästi. Takapilluisuutta ja etupilluisuutta voi harvemmin päätellä kuvista, ellei kyseessä ole todellinen kuvasarja kaikenmoisine taivutuksineen.
 

Yhteistyössä