MIksei mies saisi pyöriä? Ja mitä säälittävää siinä on? Onhan tämä 2plussan palsta ja tarkoitettu vanhemmille. Ei pelkästään äideille vaan VANHEMMILLEAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Aika säälittävää että täällä joku äijä pyöriii....
Että on sitten ihan MIES.. just!
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ootko AP huomannut, ettei Dude ees oo siel ketjussa? Siitä tehään vaan pilaa
Tervetuloa, ainakin miun puolestaAlkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mikä ihmeen Dude?? Kamalaa kihinää kys. nimimerkistä..
Mä en saa huomiota kun ei ole sitä miestäkään, pitäisiköhän hypätä ketjuun kerjäämään
ai saatana, mun on pakko poistua pysyvästi |OAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:MIksei mies saisi pyöriä? Ja mitä säälittävää siinä on? Onhan tämä 2plussan palsta ja tarkoitettu vanhemmille. Ei pelkästään äideille vaan VANHEMMILLEAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Aika säälittävää että täällä joku äijä pyöriii....
Eikä tarvii, oothan sie vanhempi ku jotkut muut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ai saatana, mun on pakko poistua pysyvästi |OAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:MIksei mies saisi pyöriä? Ja mitä säälittävää siinä on? Onhan tämä 2plussan palsta ja tarkoitettu vanhemmille. Ei pelkästään äideille vaan VANHEMMILLEAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Aika säälittävää että täällä joku äijä pyöriii....
juu sinne vaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mikä ihmeen Dude?? Kamalaa kihinää kys. nimimerkistä..
Mä en saa huomiota kun ei ole sitä miestäkään, pitäisiköhän hypätä ketjuun kerjäämään
Sori PäätönAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Eikä tarvii, oothan sie vanhempi ku jotkut muut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ai saatana, mun on pakko poistua pysyvästi |OAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:MIksei mies saisi pyöriä? Ja mitä säälittävää siinä on? Onhan tämä 2plussan palsta ja tarkoitettu vanhemmille. Ei pelkästään äideille vaan VANHEMMILLEAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Aika säälittävää että täällä joku äijä pyöriii....
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Sori PäätönAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Eikä tarvii, oothan sie vanhempi ku jotkut muut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ai saatana, mun on pakko poistua pysyvästi |OAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:MIksei mies saisi pyöriä? Ja mitä säälittävää siinä on? Onhan tämä 2plussan palsta ja tarkoitettu vanhemmille. Ei pelkästään äideille vaan VANHEMMILLEAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Aika säälittävää että täällä joku äijä pyöriii....
No en mie pahalla.. :/ Saapi antaa piiskaa jos liian pahasti sanoin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Sori PäätönAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Eikä tarvii, oothan sie vanhempi ku jotkut muut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ai saatana, mun on pakko poistua pysyvästi |OAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:MIksei mies saisi pyöriä? Ja mitä säälittävää siinä on? Onhan tämä 2plussan palsta ja tarkoitettu vanhemmille. Ei pelkästään äideille vaan VANHEMMILLEAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Aika säälittävää että täällä joku äijä pyöriii....
no mä en oikeen taida osata noita piiskajuttujaAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No en mie pahalla.. :/ Saapi antaa piiskaa jos liian pahasti sanoin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Sori PäätönAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Eikä tarvii, oothan sie vanhempi ku jotkut muut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ai saatana, mun on pakko poistua pysyvästi |OAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:MIksei mies saisi pyöriä? Ja mitä säälittävää siinä on? Onhan tämä 2plussan palsta ja tarkoitettu vanhemmille. Ei pelkästään äideille vaan VANHEMMILLEAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Aika säälittävää että täällä joku äijä pyöriii....
TylsimysAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä en oikeen taida osata noita piiskajuttuja
toisaalta mä olen kaikki oppinu mitä olen halunnu opetellaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:TylsimysAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä en oikeen taida osata noita piiskajuttuja
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ootko AP huomannut, ettei Dude ees oo siel ketjussa? Siitä tehään vaan pilaa
Noh noh mussukka Lupaan olla sulle kiltti jos laitat jotain kivoja kuvia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ootko AP huomannut, ettei Dude ees oo siel ketjussa? Siitä tehään vaan pilaa
Mä en juttele sulle enää ikinä!
:'(
Ei vaan mä annan ton komman anteeks vasta kun SÄ laitat jotain kivoja kuvia!Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Noh noh mussukka Lupaan olla sulle kiltti jos laitat jotain kivoja kuvia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ootko AP huomannut, ettei Dude ees oo siel ketjussa? Siitä tehään vaan pilaa
Mä en juttele sulle enää ikinä!
:'(