Ettekö ajattele miehiänne

  • Viestiketjun aloittaja Läski on rumaa
  • Ensimmäinen viesti
Läski on rumaa
Pieni velttous vatsan ympärillä on eri asia kuin laardi pjärsiissä, reisissä yms. silloin kun tosissaan lihoo.

Pienet vartalomuutokset raskauden jälkeen on eri asia kuin lihominen eli ihran lisääntyminen! \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 19:45 Läski on rumaa kirjoitti:
Pieni velttous vatsan ympärillä on eri asia kuin laardi pjärsiissä, reisissä yms. silloin kun tosissaan lihoo.

Pienet vartalomuutokset raskauden jälkeen on eri asia kuin lihominen eli ihran lisääntyminen! \|O
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Kuule ne vartalon muutokset mitään pieniä ollut vaikkei läskiä siunaantunutkaan mitenkään erityisen paljon.
 
etkö
:LOL: :LOL:

Ootko koskaan kuullt, et jotkin miehet tykkäävät läskistä???
Serkkuni piti lihottaa itseään, koska miehen mielestä hän oli liian laiha..

Niin ja joillekin se on sairaus / sukurasite niin, ettei siihen itse voi mitenkään vaikuttaa.. Jotkut ei vaan voi sille mitään, jos syövät vain salaattia ja silti lihovat.. Kaikki ei valitettavasti ole anorektikkoja niin kuin sinä!
 
Läski on rumaa
Olenko sanonut olevani anorektikko?

Mulla on useampi lapsi ja TEEN TÖITÄ, etten näytä mätisäkiltä! Ei mun mies ole koskaan moittinut ulkonäköäni. Ei ennen eikä jälkeen raskauksien.

Ei se pelkkä sukurasite lihota, vaan se mitä syö ja liikkuuko vai ei. Mun suvussa on paljon lihavia immeisiä ja itse oon tehnyt päätöksen, etten vaivu samalle tasolle.

SEON KIINNI ITSEKURISTA JA VAIN SIITÄ!! =) :hug: :wave: TURHAT SELITYKSET ON TURHIA!!

KOHTUUDELLA VOI HERKUTELLA, KUN SITTEN LIIKKUUKIN KOHTUUDELLA. KAIKKI MUU ON TURHAA SELITTELYÄ.
 
Häirikkö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 19:58 Läski on rumaa kirjoitti:
Olenko sanonut olevani anorektikko?

Mulla on useampi lapsi ja TEEN TÖITÄ, etten näytä mätisäkiltä! Ei mun mies ole koskaan moittinut ulkonäköäni. Ei ennen eikä jälkeen raskauksien.

Ei se pelkkä sukurasite lihota, vaan se mitä syö ja liikkuuko vai ei. Mun suvussa on paljon lihavia immeisiä ja itse oon tehnyt päätöksen, etten vaivu samalle tasolle.

SEON KIINNI ITSEKURISTA JA VAIN SIITÄ!! =) :hug: :wave: TURHAT SELITYKSET ON TURHIA!!

KOHTUUDELLA VOI HERKUTELLA, KUN SITTEN LIIKKUUKIN KOHTUUDELLA. KAIKKI MUU ON TURHAA SELITTELYÄ.
Ja sinä olet niin tyhmä, että teet miehesi vuoksi tuota. Tiedätkö, ei ole minunkaan mieheni minua moittinut. Ei, vaikka tuli ekasta raskaudesta 20kg painoa. Eikä nytkään, vaikka olen hoikempi mitä silloin kun alettiin seurustelemaan.

Mutta ehkä minun ei siksi tarvitsekkaan "pelätä", että mitä mieheni minusta ajattelee. Minä kun en mieheni vuoksi laihduta, vaan itseni. Mieheni rakastaa minua ihan minkäkokoisena tahansa.
 
Läski on rumaa
Turha on sitten tukevien mammojen naukua, jos ja kun miestä ei se seksi kiinnosta! Mun mielestä pitää silleen ottaa itsestään ja parisuhteestaan vastuuta, ettei paisuteta itseä mahdottomiin mittasuhteisiin.

Kohtuumuutokset on eri asia. Ja en mä mitään xxxxl-miestä haluais itsekään katsella. :x

Sikalihavuudelle ei ole muuta kuin täydellinen itsekurin puute ja henkinen pahoinvointi, joka pakottaa ahmimaan.

Sairaudet ovat sitten asia erikseen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 19:58 Läski on rumaa kirjoitti:
Olenko sanonut olevani anorektikko?

Mulla on useampi lapsi ja TEEN TÖITÄ, etten näytä mätisäkiltä! Ei mun mies ole koskaan moittinut ulkonäköäni. Ei ennen eikä jälkeen raskauksien.

Ei se pelkkä sukurasite lihota, vaan se mitä syö ja liikkuuko vai ei. Mun suvussa on paljon lihavia immeisiä ja itse oon tehnyt päätöksen, etten vaivu samalle tasolle.

SEON KIINNI ITSEKURISTA JA VAIN SIITÄ!! =) :hug: :wave: TURHAT SELITYKSET ON TURHIA!!

KOHTUUDELLA VOI HERKUTELLA, KUN SITTEN LIIKKUUKIN KOHTUUDELLA. KAIKKI MUU ON TURHAA SELITTELYÄ.
juokse sinä illat lenkkipolulla, mä ainakin menen mielummin mieheni kainaloon ;)

ulkoisesti kaunis ihminen muuttuu usein rumaksi suunsa avattuaan, ja näin äkkiseltään voisin sanoa että taidat kuulua siihen kastiin..
kaikkea ei todellakaan tarvii suustaan päästellä :kieh:
 
Tyhmyys on rumaa
Olen itse hoikka, mutta en ymmärrä tätä älytöntä ihmisten ahdistelua painon suhteen. Jokainen olkoon mitä on, jos vain itse on itseensä tyytyväinen. Siihen ei tyhjäpäitten mielipiteet liity mitenkään.

Liika laihuuskaan ei muuten ole kaunista. Olen hoikimmillani ollut suorastaan ruman laiha, siitä jo miehenikin huomautteli. Tykkää nyt enemmän kun ei luut paista.

Mutta annetaanpa toisillemme vapaus olla mitä olemme ja hoitaa omat parisuhteemme itse. Kukaan meistä ei ole täydellinen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:58 Läski on rumaa kirjoitti:
Turha on sitten tukevien mammojen naukua, jos ja kun miestä ei se seksi kiinnosta! Mun mielestä pitää silleen ottaa itsestään ja parisuhteestaan vastuuta, ettei paisuteta itseä mahdottomiin mittasuhteisiin.

Kohtuumuutokset on eri asia. Ja en mä mitään xxxxl-miestä haluais itsekään katsella. :x

Sikalihavuudelle ei ole muuta kuin täydellinen itsekurin puute ja henkinen pahoinvointi, joka pakottaa ahmimaan.

Sairaudet ovat sitten asia erikseen.
Sairaalloinen lihavuus on sairaus. Hyvinvoiva ihminen ie paisu satakaksikymmentäkilloiseksi sillä terve ihminen syö kun on nälkäinen ja lopettaa kun nälkä on ohi. Kyllä liikalihavuuteen vaaditaan ihan tietynlaiset psykologiset käyttäytymismallit joista eroon pääseminen voi olla hyvin vaikeaa eikä välttämättä onnistu ilman ammattiapua, jos edes silloin.
 

"Sikalihavuudelle ei ole muuta kuin täydellinen itsekurin puute ja
[/i]henkinen pahoinvointi joka pakottaa ahmimaan."




Ja sinä päätät auttaa näitä henkisesti pahoinvoivia ja siitä syystä lihavia ihmisiä lyttäämällä heidät maan rakoon ja syyllistämällä... :headwall:
 
Chi
Minä olen kävelevä ihrakasa ja aina kun olen vihjaissut laihduttamisesta, mies kieltää ankarasti :D . Ei voi sietää "itsestään huolehtivia" naisia, ollaan tässä(kin) asiassa samanlaisia- mies on hieman pulska (huom! HIEMAN) eikä käsitä mitä tekemistä painolla on seksin kanssa. Enkä kyllä käsitä minäkään.

Ps. Puhuit ihmisistä, jotka lihovat raskauden aikana, mutta mitäs teet meille, jotka ovat olleet läskejä jo ennen raskautta? :whistle:
 
Liinuska74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:12 Norsupäästäinen kirjoitti:
Itseasiassa ihan miehen kiusaksi ajattelin kasvattaa myös muhkeat säärikarvat ja kainalopuskatkin ovat harkinnassa...
Mulla oli noi, kun alettiin seurustelemaan. Pitäisköhän ajatella miestä ja palauttaa itseni samalle tasolle kuin silloin? :D
En ole tullut ajatelleeksikaan, että mies ei välttämättä tykkää, kun muutan ulkonäköäni. Onneksi en sentään ihan posliiniksi ole alkanut!
 
nainen
AP,onkos sulla jotenkin paha olla?
Mä olen iso nainen ja minusta on kiva olla iso ja lihava.
Mun mies tykkää musta ja rakastaa mua,ohan sillä mistä ottaa kiinni ;)

Mä inhoon semmosii miehii jotka naisessa katsoo ulkokuoren....semmosella ukolla ei ole korvien välissä mitään muuta ku tuulitunneli =)

Ja voihan iso ihminenkin olla kaunis,mä ainakin olen =) (no,nyt pittää ittiä vähä kehasta)

en haluaisi olla laiha ja muodoton!
 

Yhteistyössä