Ettei vaan olis kyse siitä, että anopille ei kelpaa vaikka tekisin miten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teen niin tai näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teen niin tai näin

Vieras
Anoppi on aika kova arvostelemaan, monista asioista "huomauttaa ystävällisesti".

Nyt viimeksi vaan huvitti, kun anoppi kovaan ääneen haukkui meidän pyykkejä, kun oli pahanhajuista huuhteluainetta. Ei saisi sellaista käyttää.

Ei siinä muuten mitään kummallista, mutta kun anoppi itse käyttää ihan samaa huuhteluainetta :D Annostelustakaan ei voinut olla kyse, koska sitä en laittanut paljon. Oli vaan kuulemma hänen nenäänsä aivan kamalan tuoksuinen huuhteluaine.

No, minulla on kyllä kans niin hankala anoppi, ettei varmaan kellään.
Ensi sanoo niin ja kohta se onkin näin.

Kai niillä on joku mahdoton tarve tehdä toiselle paha mieli ja mitätöidä toinen.
Toivottavasti sitä ite osaan olla sitten aikanaan parempi anoppi.

Mulla ihan samanlainen anoppi.
Ihan sama vaikka kuinka kaiken anopin piilo- ja avoimen vittuilun nielisi ja hymyilisi vaan, mikään yrittäminen ei ole auttanut mun anopin kanssa.
Olenkin heittänyt hanskat tiskiin, en enää mielistele tai yritä enää yhtään mitään. Sentään 15 vuotta olen yrittänyt.

taitaa olla kyse juurikin siitä että te olette varastaneet heidän "pikkupojan", ja olisihan se nyt ihan kauheaa jos te pystyisitte huolehtimaan "pojasta" paremmin kuin hänen oma äiti.. siksi kaikesta mitä teette löytyy arvosteltavaa...

Tosin kyseessä appiukko, aina ilkeilemässä. Aivan sama kuinka yritän olla mukava ja reilu, hän jaksaa arvostella minun ajotaitojani, arvoja yms. Nykyään jännitänkin niin kovasti hänen ollessa paikalla, että sanon aina jotain väärin tai typerästi, ja näin hän pääsee jälleen huomauttamaan minulle ilkeästi. Mikä tuollaiseen sitten auttaisi, en tiedä. Ehkei kyse ole minun persoonallisuudesta, vaan hän käyttäytyy samoin myös muita ihmisiä kohtaan?

Alkuperäinen kirjoittaja samaa myös:
Tosin kyseessä appiukko, aina ilkeilemässä. Aivan sama kuinka yritän olla mukava ja reilu, hän jaksaa arvostella minun ajotaitojani, arvoja yms. Nykyään jännitänkin niin kovasti hänen ollessa paikalla, että sanon aina jotain väärin tai typerästi, ja näin hän pääsee jälleen huomauttamaan minulle ilkeästi. Mikä tuollaiseen sitten auttaisi, en tiedä. Ehkei kyse ole minun persoonallisuudesta, vaan hän käyttäytyy samoin myös muita ihmisiä kohtaan?

Lisäisin vielä, että entistä lisää pahaa mieltä aiheuttaa anoppi, joka omistelee lastamme. Jos yritän sanoa jotain väliin kun hän paapoo lapsen kimpussa, menee minun puheeni kuin kuuroille korville. Tuntuu kauhealta, että miehen vanhemmat mitätöivät minut täysin ja he pitävät minua kuin vieraana omaa lastani kohtaan (tyyliin päättävät milloin lapsella on ruoka-ajat jne.!). Viimeisten viikkojen aikana on yöunet jääneet vähiin heidän molempien käytöksen takia.

Älä suotta jännitä kusipää-appiukon seurassa. Seuraavan kerran kun appi vittuilee niin toista mielessäsi: olet henkisesti niiiin paljon minun alapuolellani, olet henkisesti niiiin paljon minun alapuolellani, jne

Voit myös hymähtää ylimielisesti apen höpötykselle ja sanoa oikein ääneen että niinpä niin, just joo ja blaa blaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Älä suotta jännitä kusipää-appiukon seurassa. Seuraavan kerran kun appi vittuilee niin toista mielessäsi: olet henkisesti niiiin paljon minun alapuolellani, olet henkisesti niiiin paljon minun alapuolellani, jne

Voit myös hymähtää ylimielisesti apen höpötykselle ja sanoa oikein ääneen että niinpä niin, just joo ja blaa blaa.

Kiitos että otit kantaa! :) Yritänkin aina sanoa hienovaraisesti oman mielipiteen asioihin, ettei nämä appivanhemmat pääse täysin niskan päälle. Tuntuu vain niin pahalta, että appiukko etsii aina minusta jotain vikaa, vaikka olen täysin normaali nainen ja hyvin menestynyt elämässäni. En tohdi alkaa kovin ilkeilemään takaisin, koska en halua alentua samalle tasolle. Jospa lopettaisin siellä kylästelyt ja ilmottaisin miehelle, että minä en appiukon vittuiluja läde enää kuuntelemaan.

Yhteistyössä