ette te naura,eikö?:D

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Maksaako stripparit ite ne teostomaksut vai ne ravintolatko ne maksaa?

mikä teosto?

Et sä saa käyttää toisten tekemää musaa esiintyessäs vaan sun pitää maksaa siitä korvausta!!!

:laugh: tottakai mä voin käyttää :D

Et muuten voi. Se on varastamista. Jos sä käytät toisten tekemää musiikkia niin sun PITÄÄ maksaa siitä, mikäli sä et käytä sen ravintolan musiikkeja missä milloinkin tanssit.
Et siis voi ottaa omia musiikkeja mukaan ja käyttää niitä ilman asiaankuuluvia lupia. Se on tekijänoikeuksien rikkomista.

ei jumalauta,mä en voi laula ne lauluja ilman lupa,pitääkö sitten jokaiselle baarille myös kysyä lupa kun ne soivat jotain musikkia,koko maailmassa stripparit käyttää mitä he itse halua,mä en vaan voi poltettuja cd:ja käyttää,jos et tiedä mitään,niin pliis älä keksi

Sitähän mä just kysyin et meeneekö sulla esiintyminen ravintolan teostomaksujen piikkiin vai pitääkö stripparien maksaa ite ne maksut!!!
Ravintolat nimittäin maksaa ne teostomaksut niinku maksaa mm. taksit ja kaikki muutkin yritykset, joissa musiikkia kuunnellaan esim. puhelimen jonotusmusiikkina.

on strippipaikoissa joku sopimus että he voi soida mitä vaan ja että jokainen strippari voi tuoda oma musikkia,se on koko maailmassa niin,emme mitään maksaa

Yhteistyössä