No itse asiassa tuli mullekin sama mieleen. Sellainen, joka luulee olevansa rakastunut, vaikka onkin oikeasti pakkomielteen vallassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"jos sä tahdot niin, nimeäsi enää toista en.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Hauska keskustelu Ei kyllä edelleenkään kyseinen biisi kerro mielestäni siitä, että toisen olisi toisen vuoksi jotenkin erityisesti muututtava. Enemmän on kyse siitä, mihin SYMBOLISESTI olisi valmis. Mutta taidankin olla aikamoinen romantikko!
mut vaikka tahdot niin, kuvaas mielestäni poista en."
Stalkkerihan tuo on.
Ai niin. Nyt muistankin: Hectorin laulamana ei kyl tullut mikään todellinen alistuminen mieleenkään. Mut ton Jipun suusta alkaa jo kuulostamaan epäilyttävältä.Alkuperäinen kirjoittaja pk:Hectorin biisi, ja sellaisestahan se just kertoo, että yrittää mitä tahansa, että saisi pitää toisen. Sairasta juu. Mutta nätisti se Eedelmanni ja Jippu sen laulaa, kaunista.
Häh? Kuka nyt hienoa autoaan kaverilleen lainaisi noin vain vaikka se sille kelpaisikin????Alkuperäinen kirjoittaja myö:Ei sulla ole sananvaltaa silloin, jos kelpaat kelle vaan. Et ole aktiivinen osapuoli, sillä toinen määrittää arvosi: ottaako vai jättääkö.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Kelpaat kelle vaan=ihminen joka voi itse valita kumppaninsa, miettimätä millaiseksi mun täytyy muuttua jos sä tahdot niin.Alkuperäinen kirjoittaja myö:Kelpaat kelle vaan = nainen on tavara, jonka arvosta mies päättää. Tässä yhteydessä erittäin arvokas tavara, mutta tavara kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Musta taas se on ihana. Sehän kertoo siitä, kun on toipunut tuollaisesta tuhoavasta suhteesta, jossa on joutunut muokkaamaan itseään eikä enää usko kepaavansa mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja myö:Miusta kaikkein kammottavin on kuitenkin tää Kelpaat kelle vaan...Mie kyllä mottaisin miestäni, jos hän sanois, että mie kelpaan kelle vaan. Tulis halpa olo...
Ei kai kukaan halua elää puolisonsa kanssa siksi, ettei kelpaa kenellekään muulle, vaan siksi, että on valinnut/tullut valituksi juuri tuolle henkilölle.
Halpa= ohminen, joka tuntee olevansa tavara ja on valmis suhteeseen kenen kanssa tahansa, koska ei usko että kukaan muu huolii häntä.
Miulla on niin hieno auto, että se kelpaisi kelle vaan. Annanpa kaverin lainata... Miulla on niin hieno vaimo, että kelpais kelle vaan. Annanpa kaverin lainata...
Peesi! Minua alkaa aina naurattaa kun kuulee sen paasaavan jossain.Alkuperäinen kirjoittaja ouel:Hmmm..juu, mä en kanssa kestä tuota Jipun ja Edelmannin duettoa yhtään :$
En pidä Jipusta ylipäänsä..jotenkin ärsyttää ja huvittaa sen asenne "ah, mä koen kaiken NIIn syvästi ja ah, mä olen henkisesti vanha mummo, kun ah, mä olen kokenut niin syvästi rakkaussuruja ja oon ehtinyt tässä jo kokea NIIn paljon kaikkea ja ah, tiedän elämästä jo NIIN paljon ja siitä kuinka ah, rankkaa se on..."..ja ikää on ..mitä...24 vuotta?
Ihan niinku jonkun laulun sanat olis ukkosi vikaAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Muo kävi niin sieppaamaan se kappale Jos sä tahdot niin...
Siis oikeesti! Jos sä tahdot niin, olen joku aivan muu... jos sä tahdot niin jään vahtikoiraksi ovellesi, joo, ole samantien kynnysmatto! Ja jos sä tahdot niin valheesikin on mulle tosi! Siinä on niin kamalat sanat, että päätin sit hiukan purkautua miehelle aiheesta "rakkaus ei ole sitä että minä muutun jos sinä tahdot" :snotty: :ashamed:
Niin, miehen laulamana tulee mieleen sellainen taivaat ja maat lupaava rakastava renttu.Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:Ai niin. Nyt muistankin: Hectorin laulamana ei kyl tullut mikään todellinen alistuminen mieleenkään. Mut ton Jipun suusta alkaa jo kuulostamaan epäilyttävältä.Alkuperäinen kirjoittaja pk:Hectorin biisi, ja sellaisestahan se just kertoo, että yrittää mitä tahansa, että saisi pitää toisen. Sairasta juu. Mutta nätisti se Eedelmanni ja Jippu sen laulaa, kaunista.
Niimpä...Mutta kun se sattu olemaan saatavilla ja vähän vanne kiristi päätäAlkuperäinen kirjoittaja N41v:Ihan niinku jonkun laulun sanat olis ukkosi vikaAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Muo kävi niin sieppaamaan se kappale Jos sä tahdot niin...
Siis oikeesti! Jos sä tahdot niin, olen joku aivan muu... jos sä tahdot niin jään vahtikoiraksi ovellesi, joo, ole samantien kynnysmatto! Ja jos sä tahdot niin valheesikin on mulle tosi! Siinä on niin kamalat sanat, että päätin sit hiukan purkautua miehelle aiheesta "rakkaus ei ole sitä että minä muutun jos sinä tahdot" :snotty: :ashamed:
Öö, miten niin ei ole sananvaltaa? Niin, eihän kenelläkään kovin ihaillulla henkilöllä ole sananvaltaa siihen kuka ihailee, mutta toki sananvaltaa siihen, huoliiko itse tämän henkilön jolle kelpaa. Kelpaa kelle vaan = kuka vain ottaisi sinut ilomielin jos vaan itse huolisit tyypistä. Ja katsotaanpa peiliin, eikös me naiset juuri tätä haluta, vaikkei puoliakaan niistä joille kelvataan kelpuutettaisi itse.Alkuperäinen kirjoittaja myö:Ei sulla ole sananvaltaa silloin, jos kelpaat kelle vaan. Et ole aktiivinen osapuoli, sillä toinen määrittää arvosi: ottaako vai jättääkö.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Kelpaat kelle vaan=ihminen joka voi itse valita kumppaninsa, miettimätä millaiseksi mun täytyy muuttua jos sä tahdot niin.Alkuperäinen kirjoittaja myö:Kelpaat kelle vaan = nainen on tavara, jonka arvosta mies päättää. Tässä yhteydessä erittäin arvokas tavara, mutta tavara kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Musta taas se on ihana. Sehän kertoo siitä, kun on toipunut tuollaisesta tuhoavasta suhteesta, jossa on joutunut muokkaamaan itseään eikä enää usko kepaavansa mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja myö:Miusta kaikkein kammottavin on kuitenkin tää Kelpaat kelle vaan...Mie kyllä mottaisin miestäni, jos hän sanois, että mie kelpaan kelle vaan. Tulis halpa olo...
Ei kai kukaan halua elää puolisonsa kanssa siksi, ettei kelpaa kenellekään muulle, vaan siksi, että on valinnut/tullut valituksi juuri tuolle henkilölle.
Halpa= ohminen, joka tuntee olevansa tavara ja on valmis suhteeseen kenen kanssa tahansa, koska ei usko että kukaan muu huolii häntä.
Miulla on niin hieno auto, että se kelpaisi kelle vaan. Annanpa kaverin lainata... Miulla on niin hieno vaimo, että kelpais kelle vaan. Annanpa kaverin lainata...
Edelleen: olet passiivinen ihailun kohde, kuten hieno maljakko. Kelpaat kenelle vain, joka haluaa sinut ottaa mukaansa. Mikäli se on sinulle kylliksi, niin ok. Minä haluan kuitenkin olla aktiivinen osapuoli. Mutta tiedän, että sohaisin muurahaispesään, kun menin arvostelemaan kaikkien mammojen rakastamaa biisiä. Sori.Alkuperäinen kirjoittaja Arhippa:Öö, miten niin ei ole sananvaltaa? Niin, eihän kenelläkään kovin ihaillulla henkilöllä ole sananvaltaa siihen kuka ihailee, mutta toki sananvaltaa siihen, huoliiko itse tämän henkilön jolle kelpaa. Kelpaa kelle vaan = kuka vain ottaisi sinut ilomielin jos vaan itse huolisit tyypistä. Ja katsotaanpa peiliin, eikös me naiset juuri tätä haluta, vaikkei puoliakaan niistä joille kelvataan kelpuutettaisi itse.Alkuperäinen kirjoittaja myö:Ei sulla ole sananvaltaa silloin, jos kelpaat kelle vaan. Et ole aktiivinen osapuoli, sillä toinen määrittää arvosi: ottaako vai jättääkö.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Kelpaat kelle vaan=ihminen joka voi itse valita kumppaninsa, miettimätä millaiseksi mun täytyy muuttua jos sä tahdot niin.Alkuperäinen kirjoittaja myö:Kelpaat kelle vaan = nainen on tavara, jonka arvosta mies päättää. Tässä yhteydessä erittäin arvokas tavara, mutta tavara kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Musta taas se on ihana. Sehän kertoo siitä, kun on toipunut tuollaisesta tuhoavasta suhteesta, jossa on joutunut muokkaamaan itseään eikä enää usko kepaavansa mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja myö:Miusta kaikkein kammottavin on kuitenkin tää Kelpaat kelle vaan...Mie kyllä mottaisin miestäni, jos hän sanois, että mie kelpaan kelle vaan. Tulis halpa olo...