Ette muuten tiedä mikä

Alkuperäinen kirjoittaja masi78:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
prillit. ne ne on.
omg,ne jos olis kateissa niin en niitä koskaan löytäsikään kun en nää mitään
:LOL: :LOL: ilman
no todennäköisesti sulla olis pääkin hukassa,jos seei ois varren päässä kiinni!;)
ei sentään,mulla on aika vähän tavarat kateissa kun vertaa kaaokseen joka meillä aina silloin tällöin vallitsee..

mam
Ymmärsinkö oikein, että toimit perhepäivähoitajana? Jos, niin mien se voi olla mahdollista, ottaen huomioon perhetilanteenne?? Oletko vakavasti koskaan harkiinu jättäväsi miestä? Prjäisit varmasti paremmin ilman häntä. Tukitoimista varmaan tiedät kun olet erityislapsen äiti. halaus.

tavallinen äiti
Eikö jo olisi korkea aika ottaa opikseen ja jättää tuollainen mies?
Ihan oikeasti, ei vanha koira opi enää uusia temppuja.
Ansaitset todellakin parempaa kuin tuollainen epävarmuus. Jaksamista toivon että teet päätöksen oikeaan suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Ymmärsinkö oikein, että toimit perhepäivähoitajana? Jos, niin mien se voi olla mahdollista, ottaen huomioon perhetilanteenne?? Oletko vakavasti koskaan harkiinu jättäväsi miestä? Prjäisit varmasti paremmin ilman häntä. Tukitoimista varmaan tiedät kun olet erityislapsen äiti. halaus.
joo,ero on vireillä ja alan pikkuhiljaa selvitellä miten saan asunnon myyntiin.. se on se vaikein homma koska kämppä on puoliks ja jos ei toinen "anna lupaa" myyntiin niin mitähän sitten..

mam
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
ei kai vanhempia kiinnosta, onko pph avioliitto onnellinen? jos kykenee huolehtimaan muksuista hyvin...
Kyllä itseäni ainakin kiinostaa missä lapseni viettävät ison osan päivästään. Alkoholistin kotiin en lastani veisi hoidettavaksi. En vaikka vaan mies olisi alkoholisti. alkoholismi vaikuttaa koko perheeseen ja kaikkeen.

mä en tiedä,yksi sosiaalityöntekijä sitä alkaa selvitellä.. kun mulla ei oo tähän varaa jäädä vaikka mies antais oman puolensa mulle kun kulut on liikaa..

ja mun lasten perheet tietää tilanteen,en ole sitä koskaan salannu.myös ohjaaja tietää.ja oikeesti tää duuni on jotakuinkin ainoo asia ett oon vielä edes jotenkin järjissäni.ja lapset tietenkin

Yhteistyössä