Ette ikinä arvaa mitä mä teen :O Tähän hommaan tarttee monta rullaa jätesäkkejä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O

Vieras
Äsken tein lastenhuoneen, seuraavaksi keittiö, sitten olohuone jne jne

Otin jätesäkin käteen ja heitin menemään KAIKEN turhan/roskan
4 jätesäkillistä kaikkea paskaa tuli lastenhuoneesta jo :O siis jotain ihme juttuja millä kukaan ei tee yhtikäs mitään. Trofast lipastollinen + legolaatikko jäi lapsille :D
saivat uudet matotkin :) ja ihanaaaaa kun siellä ei oo joka nurkka täynnä täyttä paskaa. Ehkä se nyt hetken pysyykin tuollaisena, vain sellaiset lelut jätettiin mitä oikeesti käyttävät. En ole mikään maailman siistein ihminen ja tuo huone on ollut kuin kaatis :( eipä ole enää :)

Oon vähän sellainen säästelijä, että laitan jemmaan JOS JOSKUS VAIKKA TARTTEE, ei oo tähän päivään mennessä tarvinnu, joten nyt lähtee KAIKKI ronskilla kädellä ROSKIIN!!!!!!!

Eri asia on, miten ja millä saan ne kaatopaikalle, oman taloyhtiön pönttöön en kehtaa viedä, eipä sinne tosin mahtuisikaan. Kerran viikossa voisi viedä pari säkkiä, mutta en halua katsoa niitä tuolla lastenhuoneen nurkassa niin pitkään

Huoh. Mulla sama, mutta jätesäkin on vielä kaupassa |O
Tyttöjen huoneesta keräsin lelut jotka lähtee uuteen kotiin, kaikki vähänkin kärsinyt lentää jonnekin. Nyt tuolla on nurkka täynnä krääsää, niistä tulee helposti toi 4jätesäkillistä.

Seuraavaksi ois keittiö, makkarin kirjahylly, esikoisen huone, kylppäri, vessa... Hiljaa hyvä tulee, muutto ens sunnuntaina :laugh:
Ja mulla missio saada kaikki mukaan lähtevä PAKETTIAUTOON ja yhdellä keikalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Onko se tosiaankin kaikki pelkkää roskaa? Veisit jonnekin spr:n kirppikselle tms. kaiken, mitä joku vaan voi vielä käyttää....

Siivoaminen kannattaa aina.Peesaan kuitenkin edelistä.Onko kaikki oikeasti roskiskamaa?

Mä tein saman muutossa ja kaatopaikalle lähti puolikas kuorma-autollinen tavaraa! Siis rikkonaisia kaappeja, tuoleja, pari pöytää, vanhoja mattoja, lasten leluja, säästössä olleita lasten vaatteita (6 iso pahvilaatikollista!!!) jnejnejne...

Mä en heitä pois muuta kuin rikkinäiset lelut. Käyttämättömät vaatteet menee tarvitseville tai sitten UFFin laatikkoon. Lelut vien Pelastusarmeijalle.

Mä voin tulla tonkimaan teidän "roskat" - eli missäs päin asutte? Älkää hyvät naiset heittäkö toisille vielä käyttökelpoisia tavaroita roskiin sentään!! :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mä tein saman muutossa ja kaatopaikalle lähti puolikas kuorma-autollinen tavaraa! Siis rikkonaisia kaappeja, tuoleja, pari pöytää, vanhoja mattoja, lasten leluja, säästössä olleita lasten vaatteita (6 iso pahvilaatikollista!!!) jnejnejne...

Kauheeta tuhlausta! Täällä Porissa on SPR:n Kontti joka hakee maksutta pois vanhat huonekalut ja lasten vaatteet ja lelut.

Peesi, meiltä lähti ihan järjettömästi roskiin, kukaan ei huolinut enkä kaikkea kyllä kehdannut tarjotakaan. :snotty: Aiiivan älyttömiä -jos joskus käyttää- tavaroita ja vaatteita, esikoisen ikiwanhoja monoja joihin ei nykysukset käy ja vaatteita prkl 10 vuoden takaa. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:

Kauheeta tuhlausta! Täällä Porissa on SPR:n Kontti joka hakee maksutta pois vanhat huonekalut ja lasten vaatteet ja lelut.

Rikkinäisiä? :D Eivät hae.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Peesi, meiltä lähti ihan järjettömästi roskiin, kukaan ei huolinut enkä kaikkea kyllä kehdannut tarjotakaan. :snotty: Aiiivan älyttömiä -jos joskus käyttää- tavaroita ja vaatteita, esikoisen ikiwanhoja monoja joihin ei nykysukset käy ja vaatteita prkl 10 vuoden takaa. :snotty:
Olen laittanut kaikki ysäri-vaatteeni UFF:lle. Ne näyttää olevan nyt huudossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:

Rikkinäisiä? :D Eivät hae.

Tajusin että kaapit ja tuolit oli rikki, muut ehjiä. Esim. lelut ja vaatteet.

Jos mulla NYT VASTA on aikaa tehdä tämä, miten kuvittelette että mulla ois aikaa alkaa noita kamoja kierrättämään??? Kaikki samaan säkkiin ja kaatopaikalle, näin pääsen niistä heti eroon ja asia ei taas jää sikseen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos mulla NYT VASTA on aikaa tehdä tämä, miten kuvittelette että mulla ois aikaa alkaa noita kamoja kierrättämään??? Kaikki samaan säkkiin ja kaatopaikalle, näin pääsen niistä heti eroon ja asia ei taas jää sikseen

No mikset soita pelastusameijalle, kun ne tosiaan tulee hakemaan ne jätesäkit sun kotoa! Vai oikeestiko sulle on helpompaa viedä ne sinne kaatikselle?

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mikset soita pelastusameijalle, kun ne tosiaan tulee hakemaan ne jätesäkit sun kotoa! Vai oikeestiko sulle on helpompaa viedä ne sinne kaatikselle?

jätesäkit joissa on paperisilppua, rikkinäisiä leluja, ehjiä leluja, rikkinäisiä vaatteita, kaikkea paskaa mitä lapset on silpunneet tai jättäneet lastenhuoneen lattialle?? No eivät taatusti tuu hakemaan, aikaa ei ole laitella niitä kaikkia eri säkkeihin, lattialta ihan kuule kauhosin säkkeihin.

Se tosiaan oli kuin kaatis

Yhteistyössä