Ette arvaa kuinka harmittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pph

Vieras
Olen kesästä asti yrittänyt, että pääsisin vuorotteluvapaalle, mutta ei vaan onnistu. Syy on se, että kukaan ei halua perhepäivähoitajaksi. Sijaista ei sitten oteta mihinkään muuhun työhön. Tässä nyt odottelen yhtä muuta "juttua" jos vaikka voisin ottaa lopputilin. Toivon, että asiat järjestyisi, sitten niiden on ainakin tehtävä asian eteen jotain jos lopetan. Yksi vaihtoehtohan on, että jäisin sairaslomalle, siihen en kyllä haluaisi ryhtyä. Masentunut en ole se on 2 kertaakin testattu, mutta jossainhan se raja tulee vastaan.

pph minäkin.. ja olen ilmottanut et lopetan. tunnit vähenee, palkka pienenee mut pomo vaan voivottelee.. nyt mulle piisaa. ettikööt toisen joka tekee huonolla palkalla tätä hommaa.

Kesäloman jälkeen kävin jo Uusyrityskeskuksessa kyselemässä olisi mitään järkeä perustaa vaikka joku kotipalvelu yritys, sitä tässä nyt olen miettinyt. Harrastuksena minulla on jälleenmyyjän työ jota jatkaisin. Nyt on nuo lasten hoitoajat olleet esteinä kotikutsujen päiväämisissä, nytkin minulla on lapsi hoidossa 22.00 asti, eilen ja tänään ei ollut muita, ei tarvi tehdä 14 tuntia.

Yhteistyössä