Että semmonen heräteostos tuli tehtyä.

"vieras"
[QUOTE="Sara";24790654]No, sun heräteostokset on vähän kalliimpaa sorttia :D Kunpa mullakin olis tuollainen![/QUOTE]

Hevosia saa halvalla, se on niiden pitäminen mikä maksaa :D

"Sara"
[QUOTE="vieras";24790662]Hevosia saa halvalla, se on niiden pitäminen mikä maksaa :D[/QUOTE]

Ei kuitenkaan ihan muutamalla kympillä tai edes satasella mitä mun heräteostokset maksaa :D

[QUOTE="Sara";24790654]No, sun heräteostokset on vähän kalliimpaa sorttia :D Kunpa mullakin olis tuollainen![/QUOTE]

No ei tuo oikeastaan ollu edes kallis :ashamed:

Kilparatsut on työ. Täällä kotona viihdyn näiden vanhojen juoksijoiden kanssa. Kun ei hevosella ole kapasiteettia sen enempää ravi-, kun ratsupuolenkaan kisaradoille, niin ei ne ihmeitä maksa. Mulle ne on silti ystäviä, vaikkei niistä ns. ole mihinkään. :D

[QUOTE="Sara";24790663]Sulla ilmeisesti useampi heppa? Onko sulla oma talli vai onko ne jollain toisella tallilla? Osaatko yhtään sanoa paljon maksaa hepan pitäminen?[/QUOTE]

Mulla on nyt sitten 2 hevosta ja poni. Oma talli, jossa myös vuokrapaikkalaisia.*
Töitä teen muilla talleilla.

Ei mulla noihin omiin varsinaisesti paljon mene, mutta mitään summaa en kyllä osaa heittää... Vuokralaisten pitäminen osittain kattaa noiden omien elämiset.

Töissä sitten taas jo pelkkä kuukauden tallivuokra asiakkaalle on likemmäs 600€. Siihen päälle varusteet, kengitykset, eläinlääkärit, mahdolliset valmennukset jne...
Siellä varmaan monella heilahtaa tonnin raja rikki harva se kuukausi.

"Sara"
[QUOTE="vieras";24790679]Kuule niitä saa vaikka ilmaiseksi :D[/QUOTE]

Semmosen voisin mäkin sitten ottaa, kunhan se ei oo mikään purija-potkijaheppa ja jos sillä vois kuitenkin ratsastaa.

"Tuikku"
No ei tuo oikeastaan ollu edes kallis :ashamed:

Kilparatsut on työ. Täällä kotona viihdyn näiden vanhojen juoksijoiden kanssa. Kun ei hevosella ole kapasiteettia sen enempää ravi-, kun ratsupuolenkaan kisaradoille, niin ei ne ihmeitä maksa. Mulle ne on silti ystäviä, vaikkei niistä ns. ole mihinkään. :D
Eikös sulla ollut se "vauvaprojekti" meneillään? Kun piti kaffen juontiakin vähentää? :D

[QUOTE="hamsteri";24790685]Oih ihania heräteostoksia sinulla. Mitä miehesi tuumaa tällaisista ostoista? Meille kun ei pienemmätkään ostokset meinais saada kotiin muuttaa :)[/QUOTE]

Mitäpä tuo. Se rapsuttaa niitä aina kun luulee, ettei kukaan näe :LOL:

Ja sitten se kysyy, mitä sille syötetään ja puetaan, koska se hoitaa meidän tallin niinä aamuina, kun mä lähden muualle töihin.

[QUOTE="Tuikku";24790692]Eikös sulla ollut se "vauvaprojekti" meneillään? Kun piti kaffen juontiakin vähentää? :D[/QUOTE]

Oli. Mutta ei se tamma nyt halunnut tulla tiineeksi, ensi kesänä uusi yritys...

Niillä tytöillä on yhteistä ;)
Hyvä että viihtyvät porukassa.
Toi kyllä pätee melkein kaikkiin meidän eläimiin.
Nyt kun oikein mietin, niin poni on ihan etsimällä ja etukäteen harkitsemalla hankittu.

Nuo muut marsuista kanoihin ja kissoista koiriin on ihan epämääräisiä "kyllä meille mahtuu/ostetaan pois kuleksimasta/tämmönen tuli vähäksi aikaa hoitoon"-juttuja... :D

Yhteistyössä