Että mua v******a niin paljon!!!!!! itkettää ja tekee mieli karjua

Että semmonen uusvuosi. Ekaa kertaa neljään vuoteen oltais lähdetty miehen kanssa juhlistamaan uutta vuotta,tarkoitus oli mennä syömään,sit katsomaan kaupungin ilotulitus ja sen jälkeen parille johonkin keskustaan..mutta. kuinkas kävikään. Miehelle nousi 39´c kuume aamulla,kävi labrassa ja tulehdusarvot tosi korkealla. Pääsi päivystyksen kautta lääkärille ja nyt on tiputuksessa saamassa suonensisäisiä antibiootteja. Poika on tulossa takas kotiin kun äitini pelkää saavansa tartunnan pojan kautta. Ei tietoa milloin mies kotiutuu. Hihhei ja hellurei,maailman ihaninta uutta vuotta kaikille.
 
No kyl mä toisaalta äitiä ymmärrän,mulla on 3v velipuoli ja jos ton streptokokin itämisaika on n.3vrk niin pojallahan se on jo ja mahdollisesti tartuttaa sen kyläillessään myös veljeeni..äidilläni ei kuulemma ole rokotukset voimassa. Mua vaan harmittaa niin suunnatomasti tää koko juttu,miks just tänään..
 
höh!! ;(
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhlaajatyttö:
Että semmonen uusvuosi. Ekaa kertaa neljään vuoteen oltais lähdetty miehen kanssa juhlistamaan uutta vuotta,tarkoitus oli mennä syömään,sit katsomaan kaupungin ilotulitus ja sen jälkeen parille johonkin keskustaan..mutta. kuinkas kävikään. Miehelle nousi 39´c kuume aamulla,kävi labrassa ja tulehdusarvot tosi korkealla. Pääsi päivystyksen kautta lääkärille ja nyt on tiputuksessa saamassa suonensisäisiä antibiootteja. Poika on tulossa takas kotiin kun äitini pelkää saavansa tartunnan pojan kautta. Ei tietoa milloin mies kotiutuu. Hihhei ja hellurei,maailman ihaninta uutta vuotta kaikille.
Aika outoa käytöstä äidiltäsi.. :(

Yritä jaksaa!!!!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhlaajatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No mutta eikös tärkeintä ole että miehesi toipuu? Kyllä niitä kahdenkeskisiä hetkiä vielä tulee!
Tottakai on tärkeintä,mutta saa mua silti harmittaa että monen viikon suunnitelmat meni paskaksi kerta rysäyksellä.
Tietysti saa, en mä sitä sanonutkaan. Yritin vaan sanoa, että välillä menee suunnitelmat vituralleen mutta sille ei voi mitään.

Menette sitten juhlistamaan uutta vuotta kun miehesi on toipunut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mikä tossa muka niin vaikeeta on.
Laitappas asiat tärkeysjärjestykseen ja mieti asioita uudestaan.
Mähän olen jo laittanut. Jos en olisi,niin mä luultavasti oisin hommanut muksulle kenet tahansa hoitajan ja lähtenyt kaupungille vetämään perseet ilmoittamatta ensiavussa makaavalle miehelleni mitään. Joten pidä sä leipäläpes ummessa,en jaksaisi toistaa itseäni,mutta kuten tuossa aiemmassa viestissäni totesin niin mulla on oikeus tunteisiini ja jos mua harmittaa niin sit harmittaa. Miksi täytyisi hymyillä jos ei hymyilytä?
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhlaajatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mikä tossa muka niin vaikeeta on.
Laitappas asiat tärkeysjärjestykseen ja mieti asioita uudestaan.
Mähän olen jo laittanut. Jos en olisi,niin mä luultavasti oisin hommanut muksulle kenet tahansa hoitajan ja lähtenyt kaupungille vetämään perseet ilmoittamatta ensiavussa makaavalle miehelleni mitään. Joten pidä sä leipäläpes ummessa,en jaksaisi toistaa itseäni,mutta kuten tuossa aiemmassa viestissäni totesin niin mulla on oikeus tunteisiini ja jos mua harmittaa niin sit harmittaa. Miksi täytyisi hymyillä jos ei hymyilytä?
Pidä sinä pentu se kitas ummessa.
Oletpa todella itsekäs
hyi
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhlaajatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mikä tossa muka niin vaikeeta on.
Laitappas asiat tärkeysjärjestykseen ja mieti asioita uudestaan.
Mähän olen jo laittanut. Jos en olisi,niin mä luultavasti oisin hommanut muksulle kenet tahansa hoitajan ja lähtenyt kaupungille vetämään perseet ilmoittamatta ensiavussa makaavalle miehelleni mitään. Joten pidä sä leipäläpes ummessa,en jaksaisi toistaa itseäni,mutta kuten tuossa aiemmassa viestissäni totesin niin mulla on oikeus tunteisiini ja jos mua harmittaa niin sit harmittaa. Miksi täytyisi hymyillä jos ei hymyilytä?
Pidä sinä pentu se kitas ummessa.
Oletpa todella itsekäs
hyi
:D No nyt mua kieltämättä hymyilyttää.. itsekäs? perustele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
voi harmi :hug: ikävää se että meni suunnitelmat mönkää ja ikävää tietenki se että miehes tuli sairaaksi.. :|
Niinpä..mut tääkin helpotti huomattavasti kun sai purkautua :) Käyn pojan kanssa naapurissa katsomassa raketit,kun ei kotiin varattu just muiden suunnitelmien takia :)
 
vieras
Menkää sitten kun ootte terveitä. Niinkuin oma uusi vuosi! Ilman väentungosta, yrjölammikoita ja baariruuhkia :) Usko pois, tällaisena päivänä on hyvä olla kotona turvassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menkää sitten kun ootte terveitä. Niinkuin oma uusi vuosi! Ilman väentungosta, yrjölammikoita ja baariruuhkia :) Usko pois, tällaisena päivänä on hyvä olla kotona turvassa.
:D onhan se noinkin. Mies vaan on reissuhommissa,niin ne yhteiset juhlat milloin jaksaa suunnitella muutakin kuin kotona löhöämistä ovat aika vähissä :| turhautti vaan niiiiin paljon,ett sen kerran kun jotain ois ollu suunnitelmissa niin kaikki kääntyykin ylösalaisin.
 

Yhteistyössä