Että kiukuttaa

:( kurjaa sulle!! Mun kaverit on olleet noista ihan innoissaan, kiva porukka on tulossa, mulla siis lauantaina kutsut =) mut tosi inhottavaa, kun niistä on kuitenkin sitä järjestämistäkin, ettei sitten kukaan haluakaan tulla :(

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Kaverit tai suku ja bisnes on huono yhdistelmä...

Mutta sentään ymmärsivät etukäteen ilmoittaa, siitä pisteet.
Näin on rahaa ja sukua/kavereita ei pidä yhdistää. Miehen sisko oli ennen ihan bestis, nyt on jotain 4vee asunut meillä vuokralla ja ei ihan bestis enää ole - huono yhdistelmä bisnes ja suku - yleensä jonkinasteista kateutta vähintään muodossa tai toisessa ilmenee...

Toisessa oli kaverin lapsi perheineen vuokralla ja eipä taideta olla kovin kavereita enää (ei johdu meistä), jäi melkoiset vuokrarästit :/

Mun kaveri taas järkkää MULLE kutsuja ja porukkaa ja on ihan intona :eek: :D :heart:

Ja mamma kans, et kyllä näkee ketkä on "ystäviä" ja ketkä ei.

En nyt tarkoita, et jos jonkun kaveri jotain myy jne niin siitä pitää ostaa, vaan sanoa ihan nätisti "ei kiitos".

Eikä käydä hakkuu muista kavereista/firmoista saatujen huonojen kokemusten taikia heti samantien!!!

OT. Mut just nyt koskettaa... :D :xmas:

inhaa. oisko toi sunnuntai vähän huono pv? mää oon buukannu tupperit keskelle päivää, pääsee kotimamat tulemaan. eilen kävin alkkarikutsuilla, siellä oli mamat ja vauvat. kivaa oli.

Yhteistyössä