Että hyvää viikonloppua sitten

  • Viestiketjun aloittaja Petetty
  • Ensimmäinen viesti
Petetty
Voi vittu. Mun mies just ilmotti mulle,että hänellä on toinen nainen. Kaikenlisäks tämä toinen nainen on mun paras "ystävä"!!!Mä en tiedä enää mitä tekisin ja keneen luottaisin. Mun "ystävä" on aina tukenut mua joka asiassa. Ollut aina tukenani,kuunnellut kaikki murheeni ja itkuni ja nyt teki sitten näin. Tekis mieli vetää perseet. Mä en oikeasti enään tiedä mitä ajattelisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petetty:
Voi vittu. Mun mies just ilmotti mulle,että hänellä on toinen nainen. Kaikenlisäks tämä toinen nainen on mun paras "ystävä"!!!Mä en tiedä enää mitä tekisin ja keneen luottaisin. Mun "ystävä" on aina tukenut mua joka asiassa. Ollut aina tukenani,kuunnellut kaikki murheeni ja itkuni ja nyt teki sitten näin. Tekis mieli vetää perseet. Mä en oikeasti enään tiedä mitä ajattelisin.
no tiiätpä nyt ettei se oikeesti ollut ystävä vaan hutsu joka varastaa kaveriensa miehet.... elämä jatkuu kusipää ukkelistas ja kaveristas huolimatta,älä vaan anna niille sitä tyydytyst et jäisit rypeen itsesääliin ,vaan pää pystyyn ja kohti uusii tuulii. äläkä anna kummallekaan anteeks koskaan ,etkä ees oo moikkaus väleis niin tietävät mitä on menettänyt ja miettiipä jälkeenpäi et kannattiko...
 
ap
No sen päätin heti,että ukon perään en ala ruinaamaan. Ihmeen hyvin pystyin peittämään tunteeni ukon nähden,totesin vain että sun on nyt parasta painua helvettiin täältä. Väkisin sitä vain ajattelee,että kuinka kauan tätä on mun selän takana jatkunut...onneks mulla on muitakin ystäviä,etten nyt ihan yksin jää.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Petetty:
Voi vittu. Mun mies just ilmotti mulle,että hänellä on toinen nainen. Kaikenlisäks tämä toinen nainen on mun paras "ystävä"!!!Mä en tiedä enää mitä tekisin ja keneen luottaisin. Mun "ystävä" on aina tukenut mua joka asiassa. Ollut aina tukenani,kuunnellut kaikki murheeni ja itkuni ja nyt teki sitten näin. Tekis mieli vetää perseet. Mä en oikeasti enään tiedä mitä ajattelisin.
minä olen ollut tuo parasystävä... nyt asiasta kuusi vuotta olen edelleen yhdessä miehen kanssa ja naimisssa meillä on kaksi lasta. asiat eivät mene aina niin kuin haluaisi. ymmärrän sinua ja heitä. voimia raskasta se on kaikille
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Petetty:
Voi vittu. Mun mies just ilmotti mulle,että hänellä on toinen nainen. Kaikenlisäks tämä toinen nainen on mun paras "ystävä"!!!Mä en tiedä enää mitä tekisin ja keneen luottaisin. Mun "ystävä" on aina tukenut mua joka asiassa. Ollut aina tukenani,kuunnellut kaikki murheeni ja itkuni ja nyt teki sitten näin. Tekis mieli vetää perseet. Mä en oikeasti enään tiedä mitä ajattelisin.
minä olen ollut tuo parasystävä... nyt asiasta kuusi vuotta olen edelleen yhdessä miehen kanssa ja naimisssa meillä on kaksi lasta. asiat eivät mene aina niin kuin haluaisi. ymmärrän sinua ja heitä. voimia raskasta se on kaikille
Mä en ymmärrä sua. Kuinka sä voit tehdä jotain tuollaista sun ystävälle?
 
kuvittelen
itse en ole ollut ikinä kuvailemassasi tilanteessa.. mutta kyllä se valitettavasti niin on ettei tunteilleen mitään mahda.. oli ystävä tai ei niin ainahan se ikävälle tuntuu jos puoliso rakastuu toiseen.. menetit kumppanin ja ystävyyskin varmasti loppuu siihen, ei silti kannata katkeroitua ystävällesi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kuvittelen:
itse en ole ollut ikinä kuvailemassasi tilanteessa.. mutta kyllä se valitettavasti niin on ettei tunteilleen mitään mahda.. oli ystävä tai ei niin ainahan se ikävälle tuntuu jos puoliso rakastuu toiseen.. menetit kumppanin ja ystävyyskin varmasti loppuu siihen, ei silti kannata katkeroitua ystävällesi.
No ainakin pyyhin kyseiset ihmiset kokonaan pois elämästäni. Osaakohan sitä luottaa enää keneenkään...
 
Mä vein joskus nuorempana parhaan ystäväni kaverini vaimon. Intohimoille ei oikein voi mitaan. Ollaan nyt vuosien jälken löytetty tuo kaveruus ystävän kanssa kun itsekin vakiitui ja oli toiselle lapsellemme jopa kummi.
Tosin varhemmassa nuoruudessa kävi päin vastoin. En juuri harrastanut urheilua ja kaikki mun ihastukset vei jääkiekkoilija tms.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Petetty:
Voi vittu. Mun mies just ilmotti mulle,että hänellä on toinen nainen. Kaikenlisäks tämä toinen nainen on mun paras "ystävä"!!!Mä en tiedä enää mitä tekisin ja keneen luottaisin. Mun "ystävä" on aina tukenut mua joka asiassa. Ollut aina tukenani,kuunnellut kaikki murheeni ja itkuni ja nyt teki sitten näin. Tekis mieli vetää perseet. Mä en oikeasti enään tiedä mitä ajattelisin.
minä olen ollut tuo parasystävä... nyt asiasta kuusi vuotta olen edelleen yhdessä miehen kanssa ja naimisssa meillä on kaksi lasta. asiat eivät mene aina niin kuin haluaisi. ymmärrän sinua ja heitä. voimia raskasta se on kaikille
Mä en ymmärrä sua. Kuinka sä voit tehdä jotain tuollaista sun ystävälle?
olin selvittelemässä heidän riitojaan. ja siitä se sitten lähti.(ei siis oltu sängyssä tai mitään) en ollut sitä ennen osannut ajatelle miehestä mitään. meillä loksahti asiat kohdalleen. kaveri ja mies erosivat jolloin aloimme tapailemaan.
tosin jälkikateen selvisi mitä kaikkea "ystävä" oli minusta puhunut jo ennen kuin mitään oli tapahtunutkaan. että ei hänkään tainnut olla ystävä minulle loppujen lopuksi. nyt ollaa tämän ystävän kanssa puheväleissä.



 
saman kokenut
Olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa. Kaveri ja mies alkoi kimppaan, erosivat pian kuitenkin.. Olen antanut anteeksi "kaverille", hänellä ei mitä ilmeisemmin järjen valo koskaan ole kovin kirkkaasti loistanut.

Ps. Otin miehen takaisin, kadun sitä päivittäin.
 
raitis
Alkuperäinen kirjoittaja kuvittelen:
itse en ole ollut ikinä kuvailemassasi tilanteessa.. mutta kyllä se valitettavasti niin on ettei tunteilleen mitään mahda.. oli ystävä tai ei niin ainahan se ikävälle tuntuu jos puoliso rakastuu toiseen.. menetit kumppanin ja ystävyyskin varmasti loppuu siihen, ei silti kannata katkeroitua ystävällesi.
Mutta ne tilanteet voi hoitaa monella tapaa. Ei tarvitse pettää selän takana. Sille, että rakastuivat/ihastuivat ei voi mitään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
Olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa. Kaveri ja mies alkoi kimppaan, erosivat pian kuitenkin.. Olen antanut anteeksi "kaverille", hänellä ei mitä ilmeisemmin järjen valo koskaan ole kovin kirkkaasti loistanut.

Ps. Otin miehen takaisin, kadun sitä päivittäin.
No mä en aijo tuota ukkoa takas ottaa,vaikka kuinka anelisi ja kieriskelisi mun edessä. Joskin en usko,että tuleekaan ruinaamaan. Niin rkastuneita kuulemma ovat ystäväni kans.
 
minä
Hyi mikä äijä ja ystävä:( Voimia ja jaksamista, sinä selviät kyllä!

Älkää naiset suostuko ikinä kynnysmatoksi! Olette paljon arvokkaampia. Maailmassa on hyviäkin miehiä.
 
saman kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
Olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa. Kaveri ja mies alkoi kimppaan, erosivat pian kuitenkin.. Olen antanut anteeksi "kaverille", hänellä ei mitä ilmeisemmin järjen valo koskaan ole kovin kirkkaasti loistanut.

Ps. Otin miehen takaisin, kadun sitä päivittäin.
No mä en aijo tuota ukkoa takas ottaa,vaikka kuinka anelisi ja kieriskelisi mun edessä. Joskin en usko,että tuleekaan ruinaamaan. Niin rkastuneita kuulemma ovat ystäväni kans.
Hienoa, se on viisas päätös. Olet fiksu nainen, pysy kovana vaikka ukko keksisi mitä lirkutuksia kun alkuhuuma ystäväsi kanssa on haihtunut..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja a:
millainen teidän suhde oli olitteko jo muutenkin eroamassa vai oliko suhteenen ns hyvällä pohjalla. tosin ei kauheen hyvä voi olla jos käy noin
No vielä pari päivää sitten mies sanoi rakastavansa minua. Kävin keräämässä miehen kamat jätesäkkeihen ja heitin ne pihalle oven eteen. Siitäpä saa kamansa noukkia.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sieltä se paska oli kamansa käynyt hakemassa. Soitti,että tulee hakemaan vaatteitansa. Sanoin,että sieltä ne löytyy ulko-oven edestä jätesäkeistä.
tosi paska homma :( minä en sentään mennyt tuollaisen suhten väliin,jossa vielä sanotaan rakastamisia...tosin ei se asiaa yhtään helpota. voimia sinne!
 
:hug:
En oikein osaa mitään sanoa mutta virtuaalihalin annan :hug:

Mun ex:llä oli suhde neljän kaverini kanssa joista yksi oli paras ystäväni :/ joten tavallaan olen kokenut saman kuin sinä nyt.
Kyllä siitä selviää...jotenkin :/ minä olen jo selvinnyt muuten ihan hyvin mutta luottamus ihmisiin on edelleen hukassa.
:hug:
 

Yhteistyössä