Että voi ottaa pattiin taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Kerroin kerran tosta meidän tutusta, ei mikään läheinen mutta semmonen kenen kanssa aina jutellaan ja moikataan kun nähään.

Nyt se on muuttunu ihan omituiseks, ei puhu mitään, ei edes vilkase. Monta kertaa olen sanonu moi jne. mutta tää ei ole näkevinään. :o
No minä päätin sitten ihan kysyä että olenko tehny jotain vai mitä ihmettä, no paukas päin näköö että niin ootteko tehny jotain, etköhän sen ite parhaiten tiedä :o ja lisäs vielä että ainakin puoli kylää tietää että onpas ihme ettet ite :/

Ei voinu sanoo syytä ja sekös mua harmittaa. kyllä ole mitään pahaa tehny kenellekään, muuta en keksi kun että joku kusipää juoruaa ja jauhaa paskaa, tietäis vaan kuka. |O :kieh: :headwall:

Tässä miettiny pääni puhki, ja kuitenkin käytti sanaa me, siis että me ollaan tehty jotain en pelkästään minä. :|
Tässä ei voi olla kyse mistään pikku jutusta kun siitä oikeen kylillä jauhetaan.

Ukolle jo soitin että onko kuullu jotain ja kysyin siltäkin että mitä se on tehny.

Nää on näitä pikku kylien paskoja puolia |O

Eiköhän se vielä korviin tule mutta kyllä vaivaa mieltä.

kun vaan saan käsiin sen kuka tän alottanu niin kyllä loppuu lyhyeen sen jauhaminen, per.kele :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Pienten kylien ongelma on just se että voi lähtee kylälle kuuntelemaan mitä itelleen kuuluu...... :laugh: :laugh:

Näinhän se on, olen jo aika tottunu tähän mutta että joku suuttuu noin verisesti ja sit en tiedä syytä niin sekös alkaa kiristään.

Se taitaa olla sukua mun ex-kaverille. Sellaiselle, joka levitti kaupungilla (tapahtuu tätä muuallakin kuin pikkupaikkakunnilla) sellaista juttua, että mä olen muka valittanut mun mieheni hakkaavan mua, ja vievän kaikki rahat niin ettei mulle ja lapsille jää mitään :o . Mikä siis on helevetin suuri valhe. Mies kuuli tämän jutun joltain tuttavaltaan, ja oli kiukkuinen siitä mulle, kunnes tajusi etten todellakaan oo sanonut mitään sellaista, ikinä.

Ai ai, itsekin pienessä kylässä asuneena, tiedän varsin hyvin mitä tarkoitat.

Kuulin kerran, että eräs sellainen tyvär, joka oli samalla luokalla kanssani ammattikoulussa, oli todennut toiselle luokkalaiselleni kuultuaan, että olen raskaana, että mitenköhän siitäkin lapsesta voi terve tulla, kun se on vetänyt ties mitä mömmöjä.
Mömmöihin en oo koskenu, joten voin vain ihmetellä, että mitähän sitä on taas kylässä juoruiltu, kun tuollaisia on todettu minustakin.

Ihme homma kyllä, ettei voinut tuo tuttavasi kertoa suoraan, että mitä ihmettä tarkoittaa. Ja luulisi kohdistuneen tekosi suoraan häneen, kun lopettaa puhumisen. Nosta kissa pöydälle ja ala setvimään, että mikä on vikana.

Joo nää on näitä pienten kylien juoruja. Kysäisepä joltain "kylän kaikkitietävältä", että mitähän sinusta puhutaan. Mulla on ainakin yks sellanen kaveri, joka tietää kaikki kylän juorut. Puhelu hänelle, niin tiedän mitä meilläkin on tapahtunut.
Eniten mua ihmetyttää, että mistä noi ihmiset nuo kaikenmaailman asiat saa tietoonsa. Siis ihan sellasetkin, ettei itellä tulis mieleenkään sellasia asioita miettiä. No mut jonkunhan ne on kerrottava eteenpäin :D Mä tykkään olla kyllä anonyyminä täällä meidän kylällä, ettei kaikkien mummojen tarvitse tietää kuka oon ja mitä teen. Ja silti ne juorut liikkuu....

Yhteistyössä