Että piti taas värjätä tukkaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aek
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aek

Vieras
Pakko avautua. Auttakaa mua jos osaatte. Mulla on luonnostaan viileän sävyinen tumma tukka. Ostin pari päivää sitten tyhmyyksissäni sellaisen blondeille tarkoitetun vaalennussuihkeen, kun ajattelin että sillä saisi kiva aurinkoraidat. Noh, mun tukka muuttui oranssihtavaksi sen suihkeen ansiosta. Mulle ei sovi oranssi sitten yhtään ja päätin, että on pakko värjätä hiukset. Ostin kullanruskean sävyn (mikä oli VIRHE ja kestoväri vieläpä). Laitoin värin päähän, ja mun tukasta tuli punainen. Voi helve*ti mikä munaus.

Mitä mä nyt teen. Mulla menee nää värjäykset aina ihan päin persettä (kampaajalla ja itse tehtynä) ja vannon aina, etten enää ikinä. Mutta pitipäs taas. Ottaa päähän niin lujaa.

Miten mä saisin tuota punaisuutta edes pois?

[QUOTE="Jutta";23908643]Hopeashampoo olis voinut korjata tilanteen tossa oranssivaiheessa.. Punanen ainakin haalistuu nopeasti?[/QUOTE]

Joo, toivon niin. Niin olen kuullut sanottavan. En ainakaan haluais mitään uutta väriä tähän enää laittaa. Haluaisin vaan haalistaa ja kasvattaa pois. Vitsi että pitikin taas pelleillä!! Mua ottaa niin paljon päähän. Itku tulee. :(

peset joka päivä niin lähtee nopeemmin haalistumaan.Olen kuullut myös että öljyhoitoja ei sais laittaa värjättyyn tukkaan koska väri lähtee nopeammin pois....

[QUOTE="kuku";23908719]http://www.youtube.com/watch?v=mFM9WUglu6E

värin poistumista odotellessa voit kuunnella tätä :D[/QUOTE]

Kiitos! :D

Joo, pitää yrittää sitä öljyä eikä ikinä enää värjätä hiuksia.

[QUOTE="vieras";23908766]Repsahdat kuitenkin. Pian ne epäonnistumiset unohtuvat.[/QUOTE]

Nii-in... Niin on käynyt ennenkin. Nyt vaan toivon, että tää repsahdus oli viimeinen...

Yhteistyössä