että ottaa päähän (naapurien lapset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärripurri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärripurri

Vieras
Grillattiin viikonloppuna tuossa meidän takapihalla. No, naapurin lapset tuli sinne aidan taakse sitten kurkkimaan ja huutelemaan kaikkea. Sanottiin, että me syödään täällä nyt, että tulkaa myöhemmin uudestaan. Eikö mitään ku sama jatkui ja lasten äitikin tuli siihen höpöttelemään ja sanoin uudestaan, että saataisiinko syödä nyt ihan rauhassa. Taisi ottaa nokkiinsa kun ei ole sen jälkeen vilkaissutkaan. Teinkö väärin teidän mielestä? Minä aina kunnioitan toisten ruokarauhaa eikä meidän lapset mene toisten pihoille tai aidalle roikkumaan kun toiset syö.

naapurin 5-vuotias ja kukaan ei ole kysynyt sopiiko että MEILLE voi tulla jne.ja kiva syöttää oma lapsi kun toinen suoraan nälkäsenä tarhasta tulee meille.....Ja ei ole kotiintuloaikoja.........................Että mua :kieh: Mut eihän se lasten vika ole............

tuttua.rivarissa kun asuttiin niin jumalavite että me kärsittiin tuollaisesta |O ei hetken rauhaa...max 10min ehtis olee rauhas kun joku paukkas tuijottaa aidan taakse :headwall: onneks ei ole enää sitä ongelmaa =) rivariin en muuta enää ikinä |O

joo. Rivarin ongelmia ja kyllä noita omakotitaloistakin löytyy. Pitäisi ymmärtää, että kaikki eivät halua elää tyyliin naapurit aina tervetulleita keski-euroopan malliin. Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa naapurien jatkuva kestitseminen, kun se yleensä on todella yksipuolista. Meille tullaan syömään, mutta koskaan ei heidän pihallaan voida grillailla

siitä kun oma lapseni sai kutsun mennä naapuriin leikkimään (naapurit aika tuntemattomia, mutta siis rivarissa seinän takana) takapihalle. Olin itsekin omalla takapihalla omissa puuhissani. Sitten kun vilkaisin aidan yli niin lapsi oli istutettu ruokailemaan perheen kanssa. oli kyllä pikkuinen 3-vee saattanut itsekin sitä ehdottaa, mutta minusta olisi mukavaa että ois kysytty minulta voiko lapsi osallistua ruokailuun kun siinä aidan takana olin. Se oli itsestä noloa katsoa omaa lasta puolituntemattomien ruokapöydässä kun piti vaan penskojen ulkona leikkiä. ja ruokana vieläpä kalaa, jota en uskaltaisi ilman vanhempien lupaa tarjota lapselle jonka allergioista en tiedä eikä lapsi itse vielä niistä osaa kertoa.

Tietysti kaikenkaikkiaan ystävällinen ele naapurilta.

toihan on sama kun mä kurkkisin naapurin parvekkeelle..roikkusin tossa puoliks niiden puolella..kerran on toi naapurin mies kysyny stendaria lainaks kun oli kuulema akka ottanu mukaansa.
arvatkaa pelästyinkö!! :laugh:

Aikoinaan asuimme rivarissa ja hankin koiranpennun. Laitoin etupihalle, omalle puolelle tietysti, laudat, jotka estivät pentua kulkemasta noin 30 sentin raosta naapurin pihalle. Naapuripas otti sen pois sillä aikaa, kun kävin hakemassa koirale vesikuppia. Kun tulin takaisin olin jokseenkin yllättynyt, kun koiraa ei missään ja sitten sipsuttaa naapurin perässä ulos niiden kämpästä. Naapuri vaan selittää, että heitä ei haittaa, saa koira heillä kulkea ja he voivat antaa sille ruuantähteitä. Sain onneksi puhuttua järkeä naapurille nätisti (vetoamalla karkaamisriskiin) kun mieleni teki oikeastaan käskeä hommata oma koira, jos sellaisen tahtovat!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aikoinaan asuimme rivarissa ja hankin koiranpennun. Laitoin etupihalle, omalle puolelle tietysti, laudat, jotka estivät pentua kulkemasta noin 30 sentin raosta naapurin pihalle. Naapuripas otti sen pois sillä aikaa, kun kävin hakemassa koirale vesikuppia. Kun tulin takaisin olin jokseenkin yllättynyt, kun koiraa ei missään ja sitten sipsuttaa naapurin perässä ulos niiden kämpästä. Naapuri vaan selittää, että heitä ei haittaa, saa koira heillä kulkea ja he voivat antaa sille ruuantähteitä. Sain onneksi puhuttua järkeä naapurille nätisti (vetoamalla karkaamisriskiin) kun mieleni teki oikeastaan käskeä hommata oma koira, jos sellaisen tahtovat!

Voi järkky!

Yhteistyössä