Että ottaa päähän! Miehen harrastuksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

potutus

Vieras
Mua ottaa kyl päähän tuo miehen harrastus. Meillä on tosi vähän aikaa yhdessä viikolla, kuten varmaan suurimmalla osalla työssäkäyvistä perheellisistä. Töiden jälkeen lasten- ja kodinhoitorumbat ja nukkumaanmenot, sit onkin jo itelläkin nukkuma-aika. Siksi sitä odottais, että viikonloppuna vois viettää aikaa kahdestaankin vähän enemmän - ta vaikka ei kahdestaan, niin koko perheen kesken. Mutta miehen harrastus sijoittuu just lauantai-iltapäivään! Mies tekee sellaista työtä, että ei ole vapaita viikonloput kuin kerran kuukaudessa, joten odotan näitä päiviä kovasti. Silti lähti harrastukseensa ja mä täällä möllötän lasten kanssa. Kaiken lisäksi on kyse urheiluharrastukssta, ja kun kysyin eilen lähtemään iltakävelylle niin sanoi että saa töissä ihan riittävästi liikuntaa :( Onko tää meidän liitto jo ihan tuhoon tuomittu??? :(

[QUOTE="jep";24969032]no joo jos nyt kerran viikossa harrastaa ni en valittais. Harrasta itse jotain ni et ois lihava ja katkera.[/QUOTE]

En ole lihava ja katkera. Olis vaan kiva tehdä yhessäkin jotain, ja mielellään kaukana noista kakaroista. Sit mä täällä vietän vapaapäivääni yksin niitä kuunnellen...

[QUOTE="a p";24969050]En ole lihava ja katkera. Olis vaan kiva tehdä yhessäkin jotain, ja mielellään kaukana noista kakaroista. Sit mä täällä vietän vapaapäivääni yksin niitä kuunnellen...[/QUOTE]Teilläkö olisi mahdollisuus saada hoitaja lapsille? Jos niin on, niin lähde sinäkin jonnekin tuulettumaan =) Ymmärrän kyllä, että olet harmistunut, olisin varmaan itsekin, mutta kun mies on jo mennyt omiin menoihinsa, ei sinua auta mitenkään olla pahalla tuulella.

onhan teillä sunnuntai. Minusta oikeesti kohtuutonta valittaa jos mies kerran viikossa harrastaa.

Toisinsanoin; kohtuutonta vaatia / olettaa että mies lopettaa harrastuksen koska sillä on perhe. Eri asia jos harrastais joka pvä tuntitolkulla, silloin vois olettaa että vähentäis, mutta kerran viikossa?

Kyllä liitto on tuhoon tuomittu jos vaimo ei anna miehen harrastaa kerran viikossa. Tai jos mököttää asiasta.

Voi elämän kevät! Koko viikonloppuko siellä menee? Lähti perjantai-iltana ja tulee maanantaiaamuna, niinkö? Epäilen. Oot kyllä kohtuuton! Yks kämänen harrastus, for real. Se mieski on ihminen, eikä mikään koira!

[QUOTE="a p";24969050]En ole lihava ja katkera. Olis vaan kiva tehdä yhessäkin jotain, ja mielellään kaukana noista kakaroista. Sit mä täällä vietän vapaapäivääni yksin niitä kuunnellen...[/QUOTE]

Sun haluamia lapsiahan he ovat. Kuinka voit viettää päiväsi, noita kuunnellen? Tee jotain lastesi kanssa, ulkoilkaa tai mitä vain.
Onhan miehellä ilta ja huominen olla teidän kanssa.

Minä kyllä ymmärrän harmistuksen. Jos mies on lauantain harrastuksissa ja vaimo sitten sunnuntain niin missä välissä sitä ollaan yhdessä? Vai eikö naisella olekaan sitten oikeutta harrastaa viikonloppuna tai ollenkaan? Lauantaipäivä on siitä vielä vittumainen, että viikonloppureissutkin on sitten ulkona kuvasta, missä sitä nyt ehtii perjantai-iltana käymään tai sitten sunnuntaina niin että ehtii hyvissä ajoin takaisin?

Rippuu tietysti nyt paljon mikä tämä harrastus on, kuinka tärkeä ja minkälaiset mahdollisuudet sitä on harrastaa, mutta jos se vaan mitenkään on mahdollista, niin fiksua olisi harrastaa jotain arkipäivänä ja jättää viikonloppu perheen yhteiseksi ajaksi.