Että ottaa "kaveri" päähän!!

12.08.2008
533
0
16
Siis mua niin ketuttaa yks tyyppi. Lasten kautta ollaan tutustuttu ja säännöllisesti tavattu. Hirveen mukava ihminen ollu, just sellanen mun olonen. Niin pari viikkoa sitten se kysy et voinko hoitaa sen lasta pari tuntia. Tottakai mä otin hoitoon, pari tuntia sinne tänne. Loppujen lopuks lapsi oli meillä 6 tuntia, ja kaveri tuli hakemaan lastaan pienessä humalassa. Mulla oli kiire asioille, joten en kerenny sen enempiä asiaa setvimään. Lähtiessään vielä pummas multa raha lainaan. Annoin, kun mulla oli ylimäärästä.

Nyt sitten tuon jälkeen ei oo vastannu mihinkään mun viesteihin mitään. Mua ottaa niin päähän tollanen tyyppi :headwall: :headwall: :headwall: Tarvii varmaan mennä senoven taakse kyttäämään et millon se tulee kotiin, että saisin ees rahani pois.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
:o

Kuinka kehtaa hakea lapsen hoidosta jos on humalassa?

En tosiaan tiedä. Hyvin vähäsanaisesti kerto muuteskin sillon et mihin on menossa kun tarvi lapselleen hoitajaa. Ryyppäjäisten takia en ois hoitanu niin lyhyellä (1 päivä ) varoajalla. Eikä muuteskaan ois tehny mieli antaa lasta humalaiselle, mutta mun oli aivan pakko mennä asioilleni siinä tilnateessa.

Yhteistyössä