että oli kiva tulla kotiin. pakko purkaa tänne tätä olotilaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
ja ennenkun edes kirjoitan koko juttua, niin korostan, että TIEDÄN, että oli mun moka, mutta musta aika inhimillinen?

tein tänään 13 tunnin työpäivän ja mun äiti haki mun lapsen hoidosta. mun miehen piti hakea lapsi sitten mummulasta, mutta lapsen isä soitti kesken työpäivän, että ottaa sen illaksi. siinä oli kauhea häslinkitilanne töissä just sillon ja jatkoin töitäni. hain lapsen isältään tullessani töistä ja kun päästiin kotiin, täällä odotti hemmetin kiukkunen mies koska unohdin sille ilmoittaa ettei lasta tarvitsekaan hakea ja mies ei täten ehtinyt luistelemaan! siis ihan huvikseen luistelemaan, ei mihinkään treeneihin tms. ja oli heittänyt hukkareissun mummulaan 3km päähän.. sain rankan työpäivän päätteeksi kuulla kunniani ja mies lähti meneen. (lapsi ei siis kuullut tätä meidän välistä sanaharkkaa!)

mä oon niin väsynyt ja tuntuu niin pahalta.. ja taas pitäis jo nukkuun mennä kun aamulla herätys klo05.00.

ärsyttää, itkettää, harmittaa, ahdistaa.... ei tähän oikeestaan ees tarvii mitään kommentoida, halusin vaan jonnekin tän purkaa kun en tällasella rupee kavereitani sentään vaivaamaan... ÄÄÄÄHHHH. päätä tyynyyn, toivottavasti huominen on parempi.. :)

Ihan ymmärrettävää tuo siun unohtaminen,pitkä työpäivä ja häslinkiä viellä.
Mies suutui turhaan,aikaisin nukkumaan ja jaksamista. :)

mä en vaan nyt olis yhtään jaksanu tällasta... joo, mulla on myös menkat tällä hetkellä ja nekin herkistää entisestään plus että nukuin viime yön päin helvettiä kun mahaan sattu särkylääkkeestä huolimatta... univelkaakin siis on. ja se, että raahaudut tollasen mulle epänormaalin työrupeaman jälkeen sotkuiseen kotiin missä jääkaappi ammottaa tyhjyyttään ja kiukkunen äijä heti ovella vastassa, niin kyllä voin käsi sydämellä sanoa, että teki mieli tempasta siltä nenä poskelle. hillitsin kuitenkin itseni kiitettävästi, ehkä siksi, että olen NIIN POIKKI, etten jaksanut edes puolustautua tai sanoa vastaan.. tiedän, että näillä fiiliksillä mun ens yökin tulee meneen ketuiks.. onneks on huomena perjantai niin saa viikonlopun levätä :)

[QUOTE="vieras";23058916]Etsi lähin junarata, odota seuraavaa junaa ja hyppää sen eteen. Mikä vittu teitä valittavia ämmiä vaivaa?[/QUOTE]

mitäs jos sinä Majuri suksisit helvettiin tältä palstalta. Pysyvästi.

[QUOTE="vieras";23058916]Etsi lähin junarata, odota seuraavaa junaa ja hyppää sen eteen. Mikä vittu teitä valittavia ämmiä vaivaa?[/QUOTE]

Mikä hemmetti sua vaivaa :O
Olisitko itse muka jaksanut tuollaista 13 tunnin työpäivän jälkeen,univelkaa,väsymystä,menkat?
Tuskin kuule jaksaisit!

Täysi peesi tähän! Omaa mokaa vingutaan täällä asti, säälin todella ap:n miestä!

Mä en ymmärrä näitä jotka sanoo heti että heitä se jätkä pihalle. Sattuuhan noita jokaiselle, ja joskus ärsyttää pienet asiatkin enemmän. On se nyt kumma jos tollaisesta mies pitäisi heti jättää...

Uusimmat

Yhteistyössä