että mua v*tuttaa tuo äijä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Mä olin tänään menossa palstalaisen synttäreille, olin miehelle siitä jo ennemminin sanonut ja sopinut että on taaperon kanssa. Eilen vielä kysyin että onhan hän lapsen kanssa tänään, vastas: joo.
Ja mitä tekee tänään?! hakee kaljaa ja rupeaa juomaan! Aaagghh! Eli se siitä mun menosta :(

Iso mies nyt voi hissukseen juoda vaikka kolme kaljaa eikä tunnu missään. Täytyyhän sitä helteillä juoda :D Vai meinaatko että heittää mäyriksen huiviinsa tuosta vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Keke:
Alkuperäinen kirjoittaja lapinnoita:
Miehet on sitte joskus niin urpoja!! Ei voi kyllä luottaa siihen että ne hoitaa hommat!!

Voitpas luotttaaa
No tällä hetkellä v*tuttaa nii ittellä tuo oma könsikäs ku kuorsaa vaan tuossa sohvalla ku pitäs olla pesemässä räystäitä! Ja minä en keksiny tuota hommaa sille vaan eilen ite päätti että pesee ne. Aina makaamassa :headwall:

Miehet on sitte joskus niin urpoja!! Ei voi kyllä luottaa siihen että ne hoitaa hommat!!

Niinpä! Kyllähän mun olis pitäny tietää että näin siinä käy, lupauksista huolimatta :(
Juhannuksena olin kiltisti kotona että herra pääsi juhlimaan, kun nämä synttärit oli tulossa!
Ja joo, en enää kauaa kattele, asunnonhakupaperit vien ens viikolla.

Voitpas luotttaaa
No tällä hetkellä v*tuttaa nii ittellä tuo oma könsikäs ku kuorsaa vaan tuossa sohvalla ku pitäs olla pesemässä räystäitä! Ja minä en keksiny tuota hommaa sille vaan eilen ite päätti että pesee ne. Aina makaamassa :headwall:

Jospas se pesee ne illemmalla ja kerää voimia nyt siihen

Voitpas luotttaaa

Jospas se pesee ne illemmalla ja kerää voimia nyt siihen
Niinpä. Kumma ku meän naisten ei oo aikaa keräillä voimia aina ku silmä välttää.

Kumma ku meän naisten ei oo aikaa keräillä voimia aina ku silmä välttää.
On taas sitten, kun lapset eivät ole enää ihan pieniä. Mä ainakin teen hellepäivinä fyysisesti rasittavat asiat vasta illalla, kun vähän viilenee.

Päivitys: Kivaa, mä pääsen sittenkin! Just avasin ekan siiderin :)
Suihus pitää käydä ja laittaa itseni valmiiksi.
Teini vahtii taaperoa ensin ja sitten miehen esikoinen tulee hoitamaan ja laittamaan nukkumaan ym.
On mulla ihana tytärpuoli :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Päivitys: Kivaa, mä pääsen sittenkin! Just avasin ekan siiderin :)
Suihus pitää käydä ja laittaa itseni valmiiksi.
Teini vahtii taaperoa ensin ja sitten miehen esikoinen tulee hoitamaan ja laittamaan nukkumaan ym.
On mulla ihana tytärpuoli :)

äitiinsä sitten tullut : )

Yhteistyössä