Että mua raivostuttaa tuo huutaja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaksa ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaksa ei

Vieras
Miksi ei tuo 1v.kuopus opi ikinä nukkumaan niin kuin muut?!Isosiskot nukkuvat hyvin,mutta tämä neiti jaksaa jatkaa tuota pelleilyään!

Nukahtaa hyvin illalla,mut sitten tunnin päästä herää ja pitäähän se itkeä niin kauan että ei enää auta muu kuin maitopullo.En jaksais niitä pulloja enää!Ja pitkin yötä,aina kun sattuu heräämään niin pitää ITKEÄ.Miksi!?Miksi ei voi vain painua takaisin uneen..

Tuntuu,että tää rajoittaa mun elämääkin jo.En voi lähteä viettämään ystävän kanssa iltaa,koska en halua tuota itkevää lasta miehen harteille sysätä.Mummu lupasi hoitaa,mutta nyt onkin viina hälle tärkeämpää..Mies aikoi huudattaa lasta,jos jää yöksi hänen kanssaa,koska ei aio maitopullojen kanssa läträtä.Ja en itse tykkää siitä ideasta,että huudatetaan:( Koska tyttö muuttuu silloin hysteeriseksi ja nikottelee,raasu.Siksi annan aina maitoa ja siinähän se syy,miksi heräilee.

Nyt taas huutaa tuolla,mies saunassa.Ja kohta tartun pulloon,siis maitopulloon.

Mut miksi,oi miksi nämä illat/yöt eivät muutu normaaleiksi ikinä!!??

No ehkäpä huutaa juuri siksi, että tietää saavansa sen maitopullon... ;) Eli nyt vaan unikoulut kehiin ja yöpullo pois! Aikansa se ottaa, mutta kaikkien kannalta parempi, sitten kun se koulu on ohi!

Kuulostaa tutulta, ymmärrän kyllä tuskastumisesi.

Neuvoja en oikein osaa antaa, meillä menee nimitäin yhä yöt päin sanonko mitä...
Kuopuksella on ikää 1v8kk.
Nykyään onneksi n. 1-2 kertaa viikossa on vähän rauhallisempi yö.

Kerran on kuopus ollut yökylässä isovanhemmilla ja silloin yö meni tosi hyvin. Poika tosin nukkui äitini vieressä, mutta mikäs siinä.
Jos mä oon jossain niin, että mies on keskenään yön lasten kanssa niin hän myös pitää kuopusta koko yön vieressään ja silloin on rauhallisempaa.

Niin ja maitoa ei yöllä oo juotu kohta vuoteen. Ei loppunut huudot niihin unikouluihin...

Yhteistyössä