Että mä en ehkä jaksa tota miestä kohta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumidaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Muumidaa

Jäsen
18.10.2012
133
0
16
Ihme hernekeittokohtauksia.
Esimerkkinä sunnuntai:
Kävin hakee sen töistä. Olimme aiemmin puhuneet, että hän haluaisi mennä katsomaan bondin teatteriin. Olin järjestellyt niin, että ku menemme viikonlopuksi vanhempieni luo, että äiti kattois tyttöä ja me päästäis leffaan. Mies alkoi puhua siitä ja järjestelyn yksityiskohdista. Kysyin myös joko se muute on teattereissa ja totesin et onkin eka bondi jonka katson. Luulin sanoneeni sen sävyyn "jännää vihdoinki kattoa bondi kokonaan" mutta mies tulkitsi sen niin etten halua mennä. Ja sitte sanoi että meneeki kavereiden kanssa että hän ei halua lähteä mun kanssa leffaan. Pahastuin siitä ja kyselin et mitä toi nyt on, että sanoinko etten halua nähdä sitä? Sen jälkeen sain luennon kuinka en ymmärrä häntä edes yhtä prosenttia ja eikö ole tuhat kertaa sanonut ettei jaksa jutella ku tulee töistä. No selvä.

Tänään soitin päivällä viikonlopun suunnitelmien muutoksista ja mies iloisena sanoi että ne on ok. Illalla laitoin viestiä että muistaahan että olemme kylässä ja mies vastasi hyväntuulisesti että muistaa kyllä ja olkaa ihan rauhassa. Tulin klo 21 kotiin jolloin mies olikin taas vaihteeks vetäny herneen nenään ja vittuili minkä kerkesi. Viikonlopun suunnitelmat eivät olekaan hyviä eikä mikään ole hyvin ja mitä mä olin niin myöhään ja tiskit oli pöydällä ja narinarinurinuri.

En tiedä onko mulla päässä vikaa enkä huomaa provosoivani tai käyttäytyväni muuten erikoisen ärsyttävästi vai saako toi äijä ihme mökötyksiä turhan pienestä. Koko ajan kuitenki tuntuu riitaa haastavan ja multa loppuu kärsivällisyys justiinsa.

Se on kohta pari kuukautta ollu työttömänä ja tehny vaan keikkaa ennen koulun alkua et en tiedä vituttaako sitä olla toimettomana ku on tottunu tekee paljon töitä.. Koulu alkaa ens kuun alussa. Ehkä sekin et mulla on kaikenlaista ohjelmaa mitä ei ole tullut huomanneeksi ku on töissä. Mutta tuskin on kohtuullista olettaa että jättäisin juttuni kokonaan syrjään hänen tylsyyden takia, sinne kyläänki vois tulla mukaan vaikka.. Ja kohtuutonta myös odottaa ymmärrystä jatkuvalke vittuilulle vaikka miten olis hällä tylsää.

Se on kohta pari kuukautta ollu työttömänä ja tehny vaan keikkaa ennen koulun alkua et en tiedä vituttaako sitä olla toimettomana ku on tottunu tekee paljon töitä.. Koulu alkaa ens kuun alussa. Ehkä sekin et mulla on kaikenlaista ohjelmaa mitä ei ole tullut huomanneeksi ku on töissä. Mutta tuskin on kohtuullista olettaa että jättäisin juttuni kokonaan syrjään hänen tylsyyden takia, sinne kyläänki vois tulla mukaan vaikka.. Ja kohtuutonta myös odottaa ymmärrystä jatkuvalke vittuilulle vaikka miten olis hällä tylsää.

Siinä lienee ainakin yksi iso syy käytökseen. Pystyttekö te puhumaan tuollaisista asioista? Vaikka koulun alkaminen muuttaisi asioita parempaan, jatkuuko sama jos rahaa on liian vähän, lomilla on tylsää, hänen mielestään sulla on liikaa omaa menoa jne.?

Yhteistyössä