Että ihmiset on tyhmiä joskus *aspa tekee työtään*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urpu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urpu

Vieras
Ilmainen suunnittelupalvelu on perseestä.
Teen sellaista. Tai oikeastaan myyn tavaraa ja jotta sen tavaran voi hankkia se pitää aina suunnitella joka asiakkaan mukaan.
Mulla ei ole valmista, jokaiselle sopivaa artikkelia hyllyssä vaan se täytyy luoda.
Mutta kun ihmiset luulee että mä ihan vaan huvikseni näitä asioita suunnittelen ja piirtelen ja mitään pienintäkään ostoaietta ei ole.
Kunhan vaan hintaa kysellään.
No sen voin heittää ihan lonkalta noin sinne päin arvion.

Ja sitten on nää kilpailuttajat. Voi vee. Kilpailuttaisivat edes samaa tavaraa mutta jos toisella on mersu edustus ja toisella lada niin se ei vaan mene yks yhteen vaikka miten vääntäisit.
Ja jos mä en suunnittele niin hyvin, niin sit se ei ainakaan myy.
Niin turhautunut olo.

no eiköhän tyhmä ole se joka tuollaista palvelua tarjoaa eikä se joka sitä käyttää. Jos mainostetaan ilmaista suunnittelupalvelua ilman tilaus/ostovelvoitetta niin totta mooses sitä saa käyttää esim. haaveiluun tai kilpailuttamiseen. Ja jos sä teet suunnitelman jota et saa myyty niin se ei liene tarpeeksi hyvä. Tee niin h*lvetin hyvä suunnitelma että asiakkaalle tulee pakkotarve ostaa se

asiakaspalvelu ei ole kaikille luotu...itse sanoin yhtenä päivänä managerille, no oisko tuo nyt pomo, että en vaan saatana tule tänne enää..asuin englannissa ja työskentelin Boots nimisessä paikassa, siellä on meikkejä, apteekki, välipaloja, karkkeja, voiteita ja sen sellaista. No sovittiin että kolme päivää jatkan. usch!

no eiköhän tyhmä ole se joka tuollaista palvelua tarjoaa eikä se joka sitä käyttää. Jos mainostetaan ilmaista suunnittelupalvelua ilman tilaus/ostovelvoitetta niin totta mooses sitä saa käyttää esim. haaveiluun tai kilpailuttamiseen. Ja jos sä teet suunnitelman jota et saa myyty niin se ei liene tarpeeksi hyvä. Tee niin h*lvetin hyvä suunnitelma että asiakkaalle tulee pakkotarve ostaa se

Paskat..jos hinnanero on oikeasti merkittävä koska tuote on parempi niin se vaan vaikuttaa.
Ja tää viesti muutenkin oli tätä liibalaabaa mitä kuulen muutenkin eli jätän huomiotta.

asiakaspalvelu ei ole kaikille luotu...itse sanoin yhtenä päivänä managerille, no oisko tuo nyt pomo, että en vaan saatana tule tänne enää..asuin englannissa ja työskentelin Boots nimisessä paikassa, siellä on meikkejä, apteekki, välipaloja, karkkeja, voiteita ja sen sellaista. No sovittiin että kolme päivää jatkan. usch!

Mä tykkään työstäni ja olen mielestäni hyvä siinä. Mutta tää vapaaehtoistyö mikä tulee ylemmältä taholta ottaa nuppiin.
Mun suunnitelmat on hyviä ja ne on hiottu, en päästä huonoja liikkeelle niin kuin tiedän muutaman kilpailijan tekevän mutta sehän ei "renkaanpotkijoita" kiinnosta.

Ainakin keittiötä ostaessa törmäsi sen sortin suunnittelijoihin, että heitä ei todellakaan halunnut vaivannäöstään palkita ostamalla mitään. Niin juosten kustua jälkeä ja suoranaisita välinpitämättömyyttä tyyliin jääkaappi ja liesi vierekkäin. Uuni keskelle kaapistoa ja kun kysyt, että minnes sieltä puskeva kosteus ohjataan, niin vaihdetaan puheenaihetta.

Oleksä provikkapalkalla vai mitä itket? Sama kai se muuten on paljonko "turhaa työtä" tekee, jos firma maksaa kuitenkin saman palkan. Itsenäisenä yrittäjänä voisit lopettaa ko. palvelun.

Yhteistyössä