V
"Vieras"
Vieras
jotka on olevinaan niin hemmetin täydellisiä että ihan oksettaa. Elämäänsähän voi olla jokainen tyytyväinen ja hienoa jos on, mutta sellainen "Minä olen täydellinen, minun lapseni ovat täydellisiä, minulla on täydellisesti sisustettu koti. Sinä taas olet surkea luuseri etkä muutenkaan tiedä mistään mitään, penskasi ovat täysin perseestä ja mörskäsikin muistuttaa lähinnä kaatopaikkaa"- tyyli ottaa pattiin ja oikein kunnolla.
Ei sillä, että mulle kukaan noin olisi sanonut tms., mutta siis se, että ollaan itse niin olevinaan eikä pidetä muita minään. Todella oksettavaa itsensä korottamista, ihan oikeasti. Eikö tuollaiset ihmiset itse huomaa sitä?
Kaikki, mistä tuollaiset ihmiset puhuu, alkavat "Minä", "Meidän lapset" tai jotain muuta vastaavaa. Kerropa siinä sitten omasta elämästäsi, kun et moiselta minäkeskeisyydeltä suunvuoroa saa.
Ei sillä, että mulle kukaan noin olisi sanonut tms., mutta siis se, että ollaan itse niin olevinaan eikä pidetä muita minään. Todella oksettavaa itsensä korottamista, ihan oikeasti. Eikö tuollaiset ihmiset itse huomaa sitä?
Kaikki, mistä tuollaiset ihmiset puhuu, alkavat "Minä", "Meidän lapset" tai jotain muuta vastaavaa. Kerropa siinä sitten omasta elämästäsi, kun et moiselta minäkeskeisyydeltä suunvuoroa saa.