etsitään pitkäaikaisia kirjeystäviä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuzka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamuzka

Jäsen
27.07.2004
351
0
16
HEISSAN!

LÖYTYISIKÄ KIRJEYSTÄVÄÄ JOKA JAKSAISI KIRJOITTAA ENEMMÄN KUIN YHDEN KIRJEEN?
OLEN 28V , 6 LAPSEN ÄITI. LASTEN IÄT 11,9,7,3,2 JA 3 KK.
OLISI MUKAVA VAIHTAA AJATUKSIA LAPSISTA JA KAIKESTA MUUSTAKIN MITÄ MIELEEN TULEE.JÄÄN ODOTTELEMAAN VASTAUKSIA. :flower:

Hei!
Voit kirjoitella mulle olen 26-v 3:n lapsen äiti
Osoite on Outi Hoiska, Myllykyläntie 471, 61300 Kurikka
kaikki jotka lukevat tämän voivat myös kirjoittaa

Hei!
Täällä olisi 37-v kotiäiti vailla kirjeystäviä. Mulla on 4 lasta. Jos kiinnostaa niin laita sähköpostiini osoitteesi.
miami_vice@luukku.com
Odotan kirjeitä ympäri suomea ja voi kirjoittaa ulkomailtakin mutta vaan suomeksi. Minulla tosi vähän ystäviä.

mulle saapi kyllä kirjoitella, ystäviä ei ole koskaan liikaa.Olen 27 v. kolmen pojan äiti ja neljäs lapsi on mahassa...Laita tietoa s-postiini, niin lisää kirjeessä.marianna6@luukku.com :)

Moikka!
Täällä olisi 26-vuotias äiti myöskin vailla kirjeystäviä. Perheeseen kuuluu mies ja 2v8kk tytöntyllerö sekä lemmikkejä. Harrastan mm. ratsastusta. Vaihdetaan osoitteita s-postitse.

neaeveliina@luukku.com

Heippa mammu !! Täältä löytyy pian 31v., neljän lapsosen kotiäippä !! Mulle voit laittaa näin alkuun postia osotteeseen: nelikko@netti.fi !! Ja muille tähän ketjuun kirjoittaneille aion laittaa postia itse !! ;) Monta mukavaa äippää näkyy olevan tarjolla kirjeystäväksi !! :heart: :flower:

Hei vaan mammu ja muut =)

Kolmen lapsen kotiäiti ja yhden miehen vaimo ottaa postia vastaan osoitteessa tossukka@netti.fi Alkuun voidaan kirjoitella vaikka sähköisesti mutta perinteistä etanapostiahan ei voita mikään ;) =)

Aika kuluu pääosin lasten ja kodinhoidon ympärillä, mutta aikaa jää itselle mm. uimisen merkeissä =) Mukava harrastus jonka olen taas vuosien jälkeen pyrkinyt uudelleen aloittelemaan =)

Täälläkin yksi kirjeystäviä kaipaava. Lapset aloittivat koulun ja itse yritän täyttää päiväni mielekkäällä tekemisellä. Kirjeiden kirjoittaminen ja saaminen on yksi niistä.
Minulla on viisi lasta; 18, 16, 13, 10 sekä enkelitytär.
Miestä ei ole, yksinhuoltajana olen ollut reilut kuusi vuotta.
Kissakin perheestämme löytyy. Vaihdetaan yhteystietoja sähköpostitse os. jasmiini64@luukku.com

Yhteistyössä