Etsin ihania jumppa housuja itselleni, mitä te käytätte?

Sellaisia mustia jumppahousuja jotka tukee paikkoja, mutta joustavat ja ovat ryhdikkäät ja kestävät =)

Toiseksi etsin sellaista paitaa jossa kaulukset, kutsutaanko sitä nyt pikee paidaksi? Etsin siis mustaa laadukasta sellaista =)

Jos sinulla on myydä kokoa M niin olisin kiinnostunut =) Asun Helsingissä taikka jos pk:t eivät ole ihanmahdottomat voin myös ostaa niinkin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:16 Powerpuff Girls kirjoitti:
Voi huokaus, mistä tässäkin taas aletaan riitaa nyhtämään? Minuakin olisi kiinnostanut saada vastaus ap:n kysymykseen :/
Anteeksi enhalua haastaa riitaa, mutta siis vastaus kysymykseen mistä löytyy jumppahousuja? Niinkö. No urheilukaupoissahan niitä on. Jos tämä nyt ei ole provo, niin pyydän anteeksi, ihan varma olin..Täällä on aika kummallisia juttuja nykyään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:19 Tytönjapojanmamma kirjoitti:
\
Voi huokaus, mistä tässäkin taas aletaan riitaa nyhtämään? Minuakin olisi kiinnostanut saada vastaus ap:n kysymykseen :/
Anteeksi enhalua haastaa riitaa, mutta siis vastaus kysymykseen mistä löytyy jumppahousuja? Niinkö. No urheilukaupoissahan niitä on. Jos tämä nyt ei ole provo, niin pyydän anteeksi, ihan varma olin..Täällä on aika kummallisia juttuja nykyään.
:D kaupasta toki, mutta jos joku osaa suositella jotain kunnollisia niin ei tarvitsisi summa mutikassa haahuilla kaupassa kokeilemassa.
Mulla ei ainakaan ole mitään hajua, mitkä olisivat hyvät jumppahousut joita voisi käyttää vaikka kuntosalilla :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:22 Powerpuff Girls kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:19 Tytönjapojanmamma kirjoitti:
\
:D kaupasta toki, mutta jos joku osaa suositella jotain kunnollisia niin ei tarvitsisi summa mutikassa haahuilla kaupassa kokeilemassa.
Mulla ei ainakaan ole mitään hajua, mitkä olisivat hyvät jumppahousut joita voisi käyttää vaikka kuntosalilla :ashamed:

Casall on hyvä merkki ainakin, mutta kalliita ovat..Myyjät tietää tosi hyvin, kannattaa kysyä kaupasta.

Yhteistyössä