Olen alkanut käyttämään hajustamatonta pesuainetta kun on vauva tulossa ja sen vaatteet olen tuolla pessyt. Mutta pyykit haisee jotenkin tunkkaiselle Koneessa tuskin on vika koska on melko uusi ja kuulemma kaverillakin vaatteet haisee kun käyttää tuota samaa pesuainetta.
Voiko etikkaa käyttää ihan säännöllisesti (=joka koneelliseen) ja kuinka paljon sitä laitetaan? Käytän pesupalloa niin laitanko tuon etikan sit ihan vaan siihen huuhteluainelokeroon ja voiko sitä käyttää vauvanvaatteille?
Itse olen annostellut sellaisesta isosta etikkapullosta vähän vajaa korkillisen joka koneelliseen. Ja siis huuhteluainelokeroon olen törkännyt.
Toimii hyvin, mutta iskee aina salaatin/suolakurkun himo pyykätessä
"vaalmiissa" pyykissä etikka ei enää tuoksu.
[QUOTE="huoh";24608972]Olen alkanut käyttämään hajustamatonta pesuainetta kun on vauva tulossa ja sen vaatteet olen tuolla pessyt. Mutta pyykit haisee jotenkin tunkkaiselle Koneessa tuskin on vika koska on melko uusi ja kuulemma kaverillakin vaatteet haisee kun käyttää tuota samaa pesuainetta.
Voiko etikkaa käyttää ihan säännöllisesti (=joka koneelliseen) ja kuinka paljon sitä laitetaan? Käytän pesupalloa niin laitanko tuon etikan sit ihan vaan siihen huuhteluainelokeroon ja voiko sitä käyttää vauvanvaatteille?[/QUOTE]
Tuolla on hyviä etikkavinkkejä paljon Etikkavinkit - Puutteenper
Kai sitä voi käyttää, en usko että siitä haittaa on.