K
kun tietäis
Vieras
Oletteko käyttäneet noin isoilla näitä uv-suojahaalareita, -paitoja tai -shortseja? Meillä ei aikaisemmin ole ollut kuin tavalliset uimashortsit ja välillä myös t-paitakin uidessa. Lapsi kyllä on pitänyt kiltisti märkää t-paitaa vaikka ei varmasti tunnu kovin kivalta (itse en suostuisi pitämään...) Kyllästyttää vaan tuo ainainen rasvaaminen joten siksi taas pulpahti pintaan näiden uv-paitojen kirjo. Se kuitenkin tuntuu mukavammalta päällä märkänä kuin tav. paita, sekä kuivuukin nopeammin.