Etelä suomalaisten tyhmyys

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt siellä on ajeltu lehden mukaan "kuin viimeistäpäivää".
Jotku oli lähteneet katsomaan jotain hiton lähdettä.
Siis eikö näillä pöljillä sen vertaa ole järkeä, että eivät käsitä tilanteen olevan väliaikainen?
Puhutaan että nyt oli viimeinen hetki käydä jossain tai tehdä jotain.
Mitenkä niin?
Ei ihme että korona leviää uudellamaalla, kun ei riitä älynlahjat edes siihen, että kyseessä on tilapäinen juttu.
Ja ihan omaa tyhmyyttään siihenkin tilaan itsensä hommasivat.
 
vierailija
Ap:n älynlahjat ovat nähtävissä jo heti tekstissä vilisevistä virheistä.

Eteläsuomalaiset virkkeen alussa, virkkeen keskellä eteläsuomalaiset. Tämä on vain yksi esimerkki.

Itse asiasta olen samaa mieltä. Äly ei tähän tilanteeseen liity mitenkään vaan terve järki ja vastuuntunto, ne ovat nyt jääneet uupumaan tuolta porukalta.
 
vierailija
Kyl ulkoilla sai, ja ajella autolla! Kunhan välttää sosiaalista kontaktia. Kun se eritys nyt kuitenkin kestää pari kuukautta, niin on sit kiva muistella eilistä ajelua =)

Mäkin kävin eilen tuossa rajan toisella puolella juttelemassa sukulaisen pihalla hetken. Pidimme pitkän turvavälin.
 
vierailija
Ap:n älynlahjat ovat nähtävissä jo heti tekstissä vilisevistä virheistä.

Eteläsuomalaiset virkkeen alussa, virkkeen keskellä eteläsuomalaiset. Tämä on vain yksi esimerkki.

Itse asiasta olen samaa mieltä. Äly ei tähän tilanteeseen liity mitenkään vaan terve järki ja vastuuntunto, ne ovat nyt jääneet uupumaan tuolta porukalta.
Narsistisen omaan napaan tuijottelun aikakausi. "Minä-minä, mulle-mulle, minun-minun". Ei ymmärretä että täällä on muitakin, jotka pitäisi ottaa huomioon.
 
vierailija
Nyt siellä on ajeltu lehden mukaan "kuin viimeistäpäivää".
Jotku oli lähteneet katsomaan jotain hiton lähdettä.
Siis eikö näillä pöljillä sen vertaa ole järkeä, että eivät käsitä tilanteen olevan väliaikainen?
Puhutaan että nyt oli viimeinen hetki käydä jossain tai tehdä jotain.
Mitenkä niin?
Ei ihme että korona leviää uudellamaalla, kun ei riitä älynlahjat edes siihen, että kyseessä on tilapäinen juttu.
Ja ihan omaa tyhmyyttään siihenkin tilaan itsensä hommasivat.
Voihan se olla väliaikeinenkin - todennäköisesti kuitenkin pysyvä. Ohisalo oli itse rajalla valvomassa, etteivät suomalaiset pääse liikkumaan. Turvapaikanhakijoista ei niin väliä, paitse, että Suomen rajavartiojoita pitäisi vihreiden mielestä lähettää Kreikkaan huolehtimaan siitä, että turvapaikkahakemukset tulevat vastaanotetuksi.
 
Voin kyllä, Länsi-Suomalaisena, todeta, että tasapuolisesti meistä löytyy niitä jotka ovat (toisten mielestä) tyhmiä.
R0s, olet länsisuomalainen joka asuu Länsi-Suomessa (vai oliko tuo tarkoituksella noin?). ;)

Tyhmyys ei ole mielipideasia vaan mitattava ominaisuus, jos sillä tarkoitetaan älykkyyden vastakohtaa eli henkilöä, jonka älykkyys on selvästi keskimääräistä alempi. Typeryyttä pitäisin enemmän arvioijan näkemyksestä riippuvana mielipideasiana.
 
vierailija
Eteläsuomalaisten tyhmyys

Nyt siellä on ajeltu lehden mukaan "kuin viimeistäpäivää".
Jotku oli lähteneet katsomaan jotain hiton lähdettä.
Siis eikö näillä pöljillä sen vertaa ole järkeä, että eivät käsitä tilanteen olevan väliaikainen?
Puhutaan että nyt oli viimeinen hetki käydä jossain tai tehdä jotain.
Mitenkä niin?
Ei ihme että korona leviää uudellamaalla, kun ei riitä älynlahjat edes siihen, että kyseessä on tilapäinen juttu.
Ja ihan omaa tyhmyyttään siihenkin tilaan itsensä hommasivat.
Osa Helsingin ravintoloista edelleen melko täynnä viime yönä pääministeri Sanna Marinin vetoomuksesta huolimatta
Eikö bilettäjät ymmärrä puhetta?
 

Yhteistyössä