täälä myös vähäkyrö kuittaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ihan sieltä, mutta aika läheltä. Vähäkyrö kuittaa
vaikuttavaa. On tultu sitten kunnolla opiskeltua...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuva kuittaa. Kauhavalla olen opiskellut 2000-20003.
Mikä sun ongelma on? Muu kuin se, että et osannut lukia otsikkoa?Alkuperäinen kirjoittaja ulkkis:vaikuttavaa. On tultu sitten kunnolla opiskeltua...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuva kuittaa. Kauhavalla olen opiskellut 2000-20003.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mikä sun ongelma on? Muu kuin se, että et osannut lukia otsikkoa?Alkuperäinen kirjoittaja ulkkis:vaikuttavaa. On tultu sitten kunnolla opiskeltua...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuva kuittaa. Kauhavalla olen opiskellut 2000-20003.
Et sitten taida tietää mikä vuosi nyt on ja päätellä itte mikä se oikia vuosi on. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ulkkis:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mikä sun ongelma on? Muu kuin se, että et osannut lukia otsikkoa?Alkuperäinen kirjoittaja ulkkis:vaikuttavaa. On tultu sitten kunnolla opiskeltua...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuva kuittaa. Kauhavalla olen opiskellut 2000-20003.
Ei mikään, jäi vain hymiöt pois. Sulla lipsahti vaan varmaan nolla liikaa tonne vuosilukuihin? Kunhan sitä itsekseni hekottelin...
niin meiltäkin!Alkuperäinen kirjoittaja taiska79:meirän taloon kohorasta on suurinpiirtehin saman verran matkaa s-joelle ja vaasahan.
Ja meiltä kanssa ja viel Poriinki on sama matkaAlkuperäinen kirjoittaja heh:niin meiltäkin!Alkuperäinen kirjoittaja taiska79:meirän taloon kohorasta on suurinpiirtehin saman verran matkaa s-joelle ja vaasahan.